چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰

چالش‌های جدید برای خانواده ایرانی

ضبط سری جدید «خانه ما» در شیراز

خانه ما

سینماپرس: کارگردان مستند مسابقه «خانه ما» تاکید کرد که فصل هفتم این مجموعه مستند در حال تولید است و قرار است چالش‌های جدیدی اجرا شود که برای مخاطبان جذاب باشد.

به گزارش سینماپرس،  مجموعه مستند مسابقه «خانه ما» را باید یکی از پرطرفدارترین مسابقه‌های تلویزیونی دانست که تاکنون 6 فصل از آن در شهرهای مختلف ایران تولید شده و به روی آنتن شبکه نسیم رفته است. در هفته‌های اخیر فصل هفتم از این مجموعه در شهر شیراز تصویربرداری می‌شود و خانه ما میزبان 3 خانواده شیرازی است و رقابت آنان را به تصویر می‌کشد. احسان عمادی در این فصل نیز کارگردان این مسابقه است. 

او در مورد روند تولید این مستند مسابقه گفت: فصل پنجم و ششم مستند مسابقه «خانه ما» که در رشت و تبریز بود را همراه با آقای کفاش‌زاده تولید کردیم و این روزها مشغول ساخت سری هفتم این مجموعه در شهر شیراز هستیم. کار تصویربرداری این فصل، 15 اسفند ماه کلید خورد و تا روز 28 اسفند نیز ادامه داشت. با توجه به این که خانواده‌ها درگیر نوروز می‌شدند، در 3 روز ابتدایی تعطیلات تصویربرداری نداریم و از روز 3 فروردین تا پایان تعطیلات تصویربرداری خواهیم داشت. تاکنون 5 قسمت از این مجموعه را تولید کردیم و 5 قسمت باقی‌ مانده است. 

او در مورد تغییرات سری هفتم این مجموعه نسبت به فصل‌های قبلی آن گفت: در این فصل، به شهر زیبای شیراز سفر کردیم و علاوه بر ساخت مستند مسابقه، آداب و رسوم و فرهنگ مردم شیراز را نیز به تصویر کشیده‌ایم. فضای شهر شیراز، روحیات حافظ و سعدی و تخت جمشید را به همراه دارد که بسیار متفاوت با دیگر شهرها است. علاوه بر این، این فصل از «خانه ما» در ایام نوروز تصویربرداری می‌شود و حال و هوای عیدانه و سال جدید در تک تک لحظات اعضای خانواده‌ها و فعالیت‌های آنان جاری است. باید بگویم که از همان فصل اول به بعد، تلاش کردیم تا تغییراتی را در سناریوها و ماموریت‌ها ایجاد کنیم. در این فصل نیز به این موضوع توجه کردیم و با ایجاد ماموریت‌های جدید به نحوی که روح کلی مسابقه را به هم نریزد، تلاش کردیم تا از تکراری شدن برای شرکت‌کنندگان و بینندگان جلوگیری نماییم. بر همین اساس، در این فصل چند ماموریت جدید ایجاد کرده‌ایم که فعلا نمی‌توان آن را لو داد.

عمادی در مورد زمان پخش سری هفتم خانه ما گفت: این فصل، در حد فاصل پایان ماه رمضان تا شروع ماه محرم به روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت. در این فصل، 3 خانواده در مسابقه حضور دارند و با یکدیگر رقابت می‌کنند. این خانواده‌ها شباهت‌ها و تفاوت‌هایی دارند که زمینه‌ساز رقابت مثبت آنان می‌شود.

عوامل این مجموعه مستند مسابقه عبارتند از: کارگردان، احسان عمادی و امین کفاش‌زاده، طراح و مشاور کارگردان حسام اسلامی، تهیه‌کننده حسین افشار، مدیر تولید و برنامه‌ریز محسن مرادی، گروه فیلم‌برداری، محمد رحیمی، مسلم تهرانی، علی‌اکبر عطایی و حسن ناهی، صدابرداران سهراب سمرقندی و علیرضا سمرقندی و کارگردان پشت صحنه، مصطفی آتش مرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.