دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

احتمال تعطیلی «محله گل و بلبل»

گلایه بازیگر «محله گل و بلبل» نسبت به واگذاری کار به اسپانسرها

محله گل و بلبل ۲

سینماپرس: بازیگر «محله گل و بلبل» با گلایه از بی‌مهری‌هایی که به این برنامه شد، گفت: کار ما از طریق مدیران تلویزیون باید انجام شود و نباید به فکر این باشیم اسپانسر چی شد و پول نیست.

به گزارش سینماپرس، یکسری از برنامه‌های کودک و نوجوان دیگر با مشکلات اسپانسری و مالی عدیده‌ای مواجه هستند که متأسفانه دامن برنامه «محله گل و بلبل» را بارها گرفته تا جائیکه در حین پخش دچار مشکل شد و حالا که به تعبیر یکی از بازیگران آن احتمال دارد سری جدید آن ساخته نشود. نعیمه نظام‌دوست در گفتگو با تسنیم،  تصریح کرد: یک مقداری تلویزیون به کودکان و نوجوانان اهمیت بدهد و این رسالت را مدیران عهده‌دار شوند و پای اسپانسرها به میان نیاید. چرا که بارها و بارها برنامه «محله گل و بلبل» مشمول بی‌مهری‌های شدید شد و حتی چند قسمت در حین پخش، یا روی آنتن نرفت و یا مخاطب بازپخش قسمت‌های قبلی را می‌دید. این قطعی و توقف در پخش هم هنرمندان این برنامه را دلسرد کرد و هم مخاطب از این اتفاق ناراحت شد.

وی با اشاره به احتمال ساخته نشدن سری جدید «محله گل و بلبل»، افزود: باور کنید هنرمندان ما در این برنامه پول هم نگرفته بودند ولی با عشق کار می‌کردند؛ یک بار هم اعتراض و گلایه نکردند چون «محله گل و بلبل» از یک گروه عاشق برخوردار بود. این دلسرد شدن تا جایی پیش رفته که احتمال دارد سری جدید این برنامه ساخته نشود و مشکل هم اسپانسر و مباحث مالی است. به واقع مدیران تلویزیون بایستی به حوزه کودک و نوجوان بهای بیشتری بدهند و کار ما از طریق مدیران باید جلو بروند و نه به این فکر باشیم اسپانسر چی شد و پول نیست.  

نظام‌دوست درباره بازی در سریال «نون. خ»، گفت: سعی کردم آن چیزی که سعید آقاخانی به عنوان کارگردان می‌گوید انجام بدهم و متفاوت‌تر باشم. به شوخی می‌گویم که اگر خلیل(حمیدرضا آذرنگ) در فصل دوم باشد، من هم در فصل دوم این سریال حضور دارم. من دوست دارم نقش‌های متفاوتی را تجربه کنم خوشبختانه کارگردان‌ها همیشه به من لطف داشتند و این فرصت را در اختیار من قرار دادند. ولی در عین حال طنز را بیشتر دوست دارم چون باعث ایجاد لحظات شاد و مفرحی برای مردم می‌شوم.

وی در پاسخ به این سوال که تلویزیون باید چه رویکردهایی در سال جدید داشته باشد، خاطرنشان کرد: به نظرمن باید به مشکلات مردم بیشتر اهمیت بدهند و مشکلات مردم گفته بشود، اگر این اتفاق بیفتد مردم با تلویزیون بیشتر آشتی می‌کنند. قرار نیست که کارهایی بسازیم که غیرواقعی باشد؛ مدیران باید حمایت کنند کارهایی ساخته بشود مشکلات مردم در آن‌ها گفته شود حتی به زبان طنز.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.