دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶

همایون امیرزاده:

باورمندی توان داخلی لازمه رونق تولید است

همایون امیرزاده

 سینماپرس: رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تحقق شعار محوری سال یعنی «رونق تولید» مستلزم حرمت گذاری نسبت به خلاقیت ها، تلاش‌ها و از همه مهمتر باورمندی به ظرفیت‌های بی بدیل داخلی است.

به گزارش سینماپرس، همایون امیرزاده رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تحقق شعار محوری سال یعنی «رونق تولید» مستلزم حرمت گذاری نسبت به خلاقیت ها، تلاش‌ها و از همه مهمتر باورمندی به ظرفیت‌های بی بدیل داخلی است.

وی افزود:از یک طرف باید برنامه ریزی و حرمت گذاری کرد تا کالای تولید داخل مورد توجه و حرمت قرار گیرد و از طرف دیگر قوانین و مقررات مرتبط با حوزه تولید باید به صورت جدی مورد بازنگری و اصلاح واقع شود.

امیرزاده گفت: تمامی این موارد نیاز به فرهنگ سازی دارد که وظیفه دستگاه‌های فرهنگی را در این زمینه بسیار سنگین خواهد کرد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این وزارتخانه به عنوان متولی بخش فرهنگ کشور عمده دغدغه‌ای که در این زمینه دارد توجه به فرآورده‌ها و تولیدات فرهنگی فاخر داخلی است.

 وی تصریح کرد: اگر بر اساس امکانات و استعدادهای بی شماری که در این زمینه وجود دارد بتوان برنامه ای را تدوین و کالاهای فرهنگی را به خوبی مورد توجه و حمایت قرار داد، به نظر می‌رسد بخش عمده‌ای از مشکلات این حوزه برطرف شود.

امیرزاده گفت: به طور کلی در بخش فرهنگی، چون تمامی منابع به داخل معطوف بوده بنابراین امکان جهش در حوزه فرهنگی با نگاه تولید داخل بسیار محتمل است.

برنامه «اقتصاد به وقت بهار» از شنبه تا جمعه هر روز ساعت ۱۶ به مدت ۱۸۰ دقیقه  بر روی موج اف ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.