سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷

هالیوودی‌ها

جولین مور بازیگر سریال درام «ماجرای لِیزی» شد

جولین مور

سینماپرس: جولیَن مور قرارداد بازی در سریال درام «ماجرای لِیزی» به سفارش اَپل و به نویسندگی «جِی‌جِی آبرامز» را امضا کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از وِرایِتی، جولین مور قرارداد بازی در سریال درام «ماجرای لِیزی» به سفارش اَپل به نویسندگی «جِی‌جِی آبرامز» را امضا کرد.

این سریال را که کمپانی اَپل تولید می‌کند، در ۸ قسمت ساخته می‌شود و براساس کتاب سال ۲۰۰۶ «استفن کینگ» با همین نام «ماجرای لِیزی» خلق می‌شود. خود استفن کینگ فیلم‌نامه ۸ قسمت این سریال را نوشته و به علاوه کار مدیر تولید را نیز برعهده دارد. به ندرت پیش می‌آید نویسنده نامداری همچون کینگ برای نوشتن فیلم‌نامه سریالی که از روی کتابش ساخته می‌شود، دست به قلم شود.

داستان این سریال ماجرای پیگیری دوساله قتل همسر «لیزی» با بازی جولین مور است که با جذابیت‌های معمایی و گره‌گشایی و گره‌افکنی‌های بسیار همراه است.

این سومین پروژه‌ایست که اِی‌برامز با کمپانی روبوت پروداکشن برای شرکت اَپل می‌سازد.

جالب اینکه این اولین بار است که «جولین مور» در یک سریال و در نقش اصلی ظاهر می‌شود چراکه او تاکنون صرفا در سینما ظاهر شده و در طول دوران حرفه‌ای‌اش پنج بار نامزد جایزه اسکار شده و در سال ۲۰۱۵ برای بازی در فیلم «هنوز آلیس» برنده جایزه اسکار «بهترین هنرپیشه نقش اصلی زن» شد. از دیگر نقش‌های شاخص او می‌توان به «ساعت‌ها»، «دور از بهشت»، «پایان رابطه عاشقانه» و «شب‌های عیاشی» اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.