جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳

به مناسبت سالروز شهادت شهید آوینی

مسئولان بسیج هنرمندان با «حلیمه سعیدی» بازیگر و مادر شهید دیدار کردند

دیدار مسئولان بسیج هنرمندان با «حلیمه سعیدی» بازیگر و مادر شهید

سینماپرس: مسئولان سازمان بسیج هنرمندان کشور در دیدار «حلیمه سعیدی» بازیگر و مادر شهید، ضمن تشکر از روحیه شاد این مادر شهید برای ایجاد شادی در میان مردم با اهدا لوح یادبودی از این خانواده شهید قدردانی کردند.

گزارش سینماپرس، سازمان بسیج هنرمندان کشور به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید سیدمرتضی آوینی و پاسداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و در راستای تحقق برنامه‌های هنری و ادبی سازمان، روز چهارشنبه ۲۱فروردین‌ماه میهمان خانواده حلیمه سعیدی بازیگر و مادر شهید بودند تا ضمن تبریک سال نو، پای صحبت‌های این مادر شهید بنشینند.

سعیدی در ابتدا با آرزوی توفیق و سلامتی برای همه ملت ایران در سال جدید با اشاره به شکرگزاری خود برای قدرت و توانایی که خداوند تاکنون به او عطا کرده است تا در این سن تمام کارهای خود و امور خانه‌داری را به تنهایی انجام دهد، گفت: از بازی و هنرپیشگی خود رضایت دارم و همواره تلاش کرده‌ام تا کار اشتباه و نادرستی را در زندگی انجام ندهم.
در ادامه لشگری فرزند این مادر شهید با اشاره به سخاوتمندی مادر خود در رابطه با سرمایه‌های دنیوی گفت: مادرم بخش قابل توجهی از دستمزد خود در عرصه هنر را صرف زندگی فرزندانش و دیگران کرده است. به‌گونه‌ای که تا الان با ساده‌زیستی و بی‌آلایشی زندگی کرده است.

* برخی پول می‌دهند و جلوی دوربین می‌روند 

سعیدی در ادامه بیان کرد: متاسفانه امروز در جامعه شاهد این مسئله هستیم که برخی از هنرمندان به واسطه پرداخت هزینه در مقابل دوربین و بازی در فیلم‌ها ظاهر می‌شوند که همین امر موجب شده است تا شاهد سرمایه‌گذاری‌های مطلوب در سینما و تلویزیون نباشیم.
سعیدی در خصوص فرزند شهید خود گفت: شهید رضا لشگری با روحیه شهادت‌طلبی‌خود و با تغییر سن خود در شناسنامه به عرصه جنگ پیوست و در مسیر جنگ با دشمنان به مقام شهادت نائل شد.
این بازیگر در پاسخ به سوال مدیران سازمان بسیج هنرمندان در خصوص حافظه خود برای ایفای نقش عنوان کرد: هوش خداوندی و تمرکز خوب باعث شده است تا تنها با تکرار اندک دیالوگ‌ها، بازی موفقی را داشته باشم.
مادر شهید در این دیدار صمیمانه از آرزوی دیدار خود با رهبر انقلاب اسلامی گفت و با ذکر صلوات‌ برای امامان، شهیدان و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی از مقام این بزرگواران قدردانی کرد.
در این مراسم که مدیران و مسئولان سازمان بسیج هنرمندان حضور داشتند، ضمن تشکر از روحیه شاد این مادر شهید برای ایجاد شادی در میان مردم با اهدا لوح یادبودی از این خانواده شهید قدردانی کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.