شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

سلبریتی‌ها

واکنش همسر سابق جانی دپ به شکایت ۵۰ میلیون دلاری دپ از او

جانی دپ - امبر هرد

سینماپرس: چندی پیش، جانی دپ به واسطه انتشار مطلبی توسط همسر سابقش آمبر هرد در واشنگتن پست که در آن بدون اشاره مستقیم به جانی دپ، از سختی‌ها، خشونت و سواستفاده خانگی صحبت کرده بود شکایت کرد که این واکنش هرد را به دنبال داشت.

به گزارش سینماپرس، آمبر هرد همسر سابق جانی دپ از یک قاضی درخواست کرده تا طرح شکایت ۵۰ میلیون دلاری دپ از وی را که به دلیل نگارش مقاله‌ای در واشنگتن پست راجع به خشونت خانگی دپ انجام شده، رد کند.

هرد گفته: جانی دپ قبل از ازدواج و در حین زندگی با وی، از او سوءاستفاده کرده است. وی تصاویری از صورت کبود خود، وسایلی که توسط جانی دپ آسیب دیده‌اند و همچنین پیام‌هایی که دپ برای وی ارسال کرده را به نمایش گذاشته است.

اریک جرج وکیل آمبر هرد گفته است: جانی دپ چه به صورت فیزیکی و شفاهی از موکل من سواستفاده کرده و به وی آزار رسانده است. از زمان جدایی موکلم از جانی دپ، آقای دپ مکررا به آزار و اذیت موکلم ادامه داده و تلاش کرده اذهان مردم در سرتاسر جهان را از سواستفاده‌ها و رفتارهای نادرست خود منحرف سازد.  

آمبر هرد پیش از این مقاله‌ای را در واشنگتن پست به چاپ رسانده بود که در آن بدون اشاره مستقیم به جانی دپ، از سختی‌ها، خشونت و سواستفاده خانگی صحبت کرده بود.  
چندی پیش، جانی دپ به واسطه انتشار مطلبی از همسر سابقش شکایت کرده بود.

اما در مقابل وکیل جانی دپ عنوان کرده، بخاطر اتهامات جدیدی که امبر هرد به جانی دپ زده است، در نظر دارد شواهد را به صورت عمومی منتشر کند که اثبات بی گناهی جانی دپ است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.