یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

«قانون بشریت... حمله نیوزیلند»

فیلم کوتاه کارگردان ترکیه‌ای برای کشتار مسلمانان نیوزلند+ فیلم

فیلم قانون بشریت... حمله نیوزیلند

سینماپرس: فیلم ترکیه‌ای «قانون بشریت... حمله نیوزیلند» اثر کورای دمیر مربوط به حادثه تروریستی کرایسچرچ در نیوزیلند است که در جریان آن ۵۰ مسلمان از جمله ۴ کودک، توسط یک تروریست متولد استرالیا با نام برنتون تارانت به قتل رسیدند.

به گزارش سینماپرس، کورای دمیر کارگردان ترکیه ای فیلم «قانون بشریت... حمله نیوزیلند» که بر حادثه تروریستی ماه گذشته در کرایسچرچ نیوزیلند تمرکز دارد، گفته است: فیلم من مربوط به حادثه تروریستی کرایسچرچ در نیوزیلند است که در جریان آن ۵۰ مسلمان از جمله ۴ کودک، توسط یک تروریست متولد استرالیا با نام برنتون تارانت به قتل رسیدند.
فیلم «قانون بشریت...حمله نیوزیلند»، این حمله تروریستی را محکوم می کند و این نکته را برجسته می سازد که قدرتِ حرف و کلام، از قدرت شمشیر بیشتر است. عوامل فیلم را دور هم جمع کردم تا احساسمان نسبت به حمله تروریستی نیوزیلند را ابراز کنیم و بر این نکته تاکید کنیم که انسان ها به قوانین نیاز دارند و زندگی بدون قانون، غیرممکن است.
در این فیلم، منشور مدینه، منشور کبیر انگلستان، اعلامیه استقلال آمریکا و اعلامیه جهانی حقوق بشر مورد اشاره قرار گرفته و با استناد آن ها به دنبال آن بوده ایم که بگوییم قانون باید مبنای تعاملات انسانی باشد.
این فیلم به زبان های ترکی، عربی و انگلیس قابل مشاهده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.