دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

پژمان ماندگاری خبرداد

زمان پخش برنامه «ورزشگاه» شبکه پنج تغییر کرد

برنامه ورزشگاه

سینماپرس: پژمان ماندگاری تهیه کننده برنامه «ورزشگاه» درباره اضافه شدن مجری جدید به این برنامه و تغییر زمان پخش برنامه از جمعه صبح ها به شنبه شب‌ها خبر داد.

به گزارش سینماپرس، پژمان ماندگاری تهیه کننده برنامه «ورزشگاه» درباره اضافه شدن مجری جدید به این برنامه و همکاری با علی انصاریان، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در حال مذاکره با چند مجری مطرح ورزشی هستیم که به زودی به برنامه اضافه خواهند شد. مجری اول ما حافظ کاظم زاده است که برنامه با اجرای وی در حال پخش است؛ اما در آینده مجری دیگری نیز به برنامه اضافه خواهد شد.

وی بیان کرد: زمان پخش برنامه ما جمعه صبح ها از شبکه پنج سیما بود که به شنبه شب ها منتقل شد. از این پس نیز در سال جدید شنبه ها ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن خواهیم رفت.

تهیه کننده برنامه ورزشی شبکه پنج با بیان اینکه از ابتدا قرار بود علی انصاریان فقط ویژه برنامه جام ملت ها را اجرا کند، تصریح کرد: ما ابتدا برنامه را با حافظ کاظم زاده شروع کردیم و سپس مهدی واعظی و علی انصاریان به برنامه آمدند. مهدی واعظی اجرای برنامه را تا سال گذشته بر عهده داشت و در حال حاضر نیز حافظ کاظم زاده برنامه را در کنار یک مجری دیگر انجام خواهد داد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با سه مجری ورزشی در حال مذاکره هستیم که به محض توافق نام آن ها را اعلام خواهیم کرد. برنامه ورزشگاه در سال جدید ادامه خواهد داشت و به دلیل ماه مبارک رمضان فقط شاید یکسری جابه‌جایی ها در کنداکتور شبکه صورت بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.