دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

«با ما بیا» به استان‌های سیل‌زده می‌رود

اجرای برنامه کودک شبکه دو در مناطق سیل‌زده + عکس

برنامه «با ما بیا»

سینماپرس: خاله رویا و عمو مهربان که برنامه «با ما بیا» را هفته گذشته در آق قلا گلستان روی آنتن برده بودند این هفته به کنار کودکان در مناطق سیل‌زده خوزستان می‌روند.

به گزارش سینماپرس، آزیتا رضایی برنامه ساز کودک درباره تولید «با ما بیا» در استانهای سیل زده توضیح داد: قصه سفر ما ساده بود و هست، درست به سادگی بچه‌هایی که پای تلویزیون می‌نشینند و گل‌های خنده ما را می‌چینند. ما هم سرازیر شدیم، مثل سیل، با این تفاوت که کوله بار ما خنده است و شادمانی، همان کالای کمیابی که این روزها سخت به دست می‌آید، مخصوصاً در مناطقی که دست غارتگر سیل، نفس زندگی بسیاری از هموطنان جان ما را به شماره انداخته است.

وی تأکید کرد: خاله رویا و عمو مهربان اگر یارای رفتن داشتند و دارند، به لطف خنده بچه هایی است که هنوز هم به رویش جوانه زندگی ایمان دارند، از استان گلستان گرفته تا لرستان و خوزستان و دروازه قرآن شیراز. از این رو هفته گذشته در کنار کودکان گلستانی بودیم، این هفته با کودکان خوزستانی همراه خواهیم بود و بنا داریم هفته آینده به بچه‌های لرستانی سر بزنیم.

خاله رویا در پایان خطاب به این کودکان گفت: خوشحالیم که در سفرهایمان، میزبان ما هستید و با وجود مشکلات بسیار هنوز می‌خندید.

برنامه «با ما بیا» به تهیه کنندگی سیدمجتبی ظریفیان (عمو مهربان)، نویسندگی و کارگردانی آزیتا رضایی (خاله رویا) و مدیریت تولید علیرضا امینیان پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۱۴:۱۵ الی ۱۵:۱۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.