دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹

رضا سعیدی پور

افت مخاطب سینما در ماه‌های آینده جبران می‌شود

رضا سعیدی پور در افتتاحیه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

سینماپرس:رضا سعیدی پور مدیر پردیس سینمایی آزادی درباره افزایش قیمت بلیت سینما در نوروز گفت: مردم نسبت به هر افزایش قیمتی واکنشی نشان می‌دهند ولی این دلیل نمی‌شود که سینما از سبد خانواده‌ها حذف شود، ممکن است از سوی مردم مقاومت صورت گیرد اما در ماه‌های آینده مراجعه بیشتر می‌شود.

به گزارش سینماپرس، رضا سعیدی پور مدیر پردیس سینمایی آزادی درباره افزایش قیمت بلیت سینما در نوروز گفت: معمولاً هر دو سال یکبار قیمت بلیت سینماها با توجه به هزینه‌های موجود افزایش پیدا می‌کند و در هر دوره نیز روال معمول اینطور است که حدود ۲ ماه افت مخاطب خواهیم داشت. امسال نیز با افزایش قیمت بلیت سینماها، فروش سینما آزادی افزایش یافت اما تعداد مخاطبان این سینما کمتر شده است، البته این روالی طبیعی است و قطعا در اردیبهشت ماه تعداد مخاطبان‌مان افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: مردم نسبت به هر افزایش قیمتی واکنشی نشان می‌دهند ولی این دلیل نمی‌شود که سینما از سبد خانواده‌ها حذف شود، ممکن است از سوی مردم مقاومت صورت گیرد اما در ماه‌های آینده مراجعه بیشتر می‌شود.

سعیدی پور تاکید کرد: در ۲۰ روز ابتدایی سال حدود ۱۲۰ هزار نفر به سینما آزادی آمدند و «متری شیش و نیم» پرفروش‌ترین فیلم این سینما بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.