دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲

کیوان کثیریان:

رزرو بلیت با کارت ویژه اهالی رسانه از طریق دستگاه‌های مستقر در پردیس چارسو

سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: مدیر رسانه و ارتباطات سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره نحوه چگونگی تهیه و رزرو بلیت‌های فیلم‌های این دوره از جشنواره برای اهالی رسانه توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، کیوان کثیریان مدیر رسانه و ارتباطات سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره اکران فیلم‌های جشنواره برای اهالی رسانه گفت: در این دوره از جشنواره هر روز ساعت ۱۱:۳۰ صبح سالن ۶ پردیس سینمایی چارسو ویژه اهالی رسانه و اعضای باشگاه مخاطبان جشنواره است و منتخبی از بهترین آثار حاضر در جشنواره را نمایش می‌دهد.

وی افزود: همچنین هر روز ساعت ۱۴ در سالن شماره ۴ پردیس چارسو سانس ویژه اهالی رسانه برای نمایش فیلم‌های ایرانی در نظر گرفته شده است.

کثیریان بیان کرد: در این دو سانس تمامی خبرنگاران و منتقدانی که کارت اهالی رسانه را در دست دارند می‌توانند وارد سالن‌های نمایش شوند و برای استفاده از سایر سانس‌ها و سالن‌ها باید با کارت ویژه اهالی رسانه از طریق دستگاه‌هایی که در پردیس چارسو مستقر شده برای رزرو بلیت به صورت رایگان اقدام کنند.

وی در پایان تاکید کرد: امسال رزرو اینترنتی برای خبرنگاران پیش بینی نشده است و رزرو بلیت برای اهالی رسانه صرفا از طریق دستگاه‌های مستقر در چارسو انجام می‌شود.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است. سی‌وهفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.