سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

جشنواره ها

فیلم های جشنواره فیلم «وارش» در رامسر نمایش داده می شود

جشنواره وارش

سینماپرس: در جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان رامسر و دبیر نهمین جشنواره بین المللی فیلم «وارش»، قرار بر این شد که شهر رامسر نیز به عنوان محل نمایش آثار این جشنواره معرفی شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی جشنواره، در جلسه ای با حضور محمد آزاد فرماندار شهرستان رامسر و مهدی قربانپور دبیر نهمین جشنواره بین المللی فیلم «وارش»، قرار بر این شد که علاوه بر بابل به عنوان پایگاه اصلی جشنواره، شهر رامسر نیز به عنوان محل نمایش آثار این رویداد سینمایی در نظر گرفته شود.

در این نشست فرماندار رامسر با توجه به جاذبه های طبیعی و تاریخی این شهر از دبیر جشنواره بین المللی فیلم «وارش» دعوت کرد تا همزمان با برگزاری این رویداد در بابل، نشست ها و پنل هایی تخصصی با حضور کارشناسان سینما در رامسر نیز برگزار شود.

نماینده عالی دولت در رامسر این شهر را شهر جشنواره ها دانست و اذعان کرد: با برگزاری هر رویداد فرهنگی می توان پتانسیل گردشگری و شهری آن را به مهمانان بین المللی بهتر و بیشتر معرفی کرد.

مهدی قربانپور دبیر جشنواره نیز ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری این رویداد در رامسر، این شهر را یکی از مقصدهای گردشگری مازندران دانست و با توجه به سابقه برگزاری مطلوب چند جشنواره سینمایی در این شهر، از مدیران شهری خواست تا رامسر را برای میزبانی «وارش» آماده کنند.

در این نشست علی علوی معاون فرهنگی و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و مسلم نیک فرجام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر و جمعی از مدیران شهری نیز حضور داشتند.

نهمین جشنواره بین المللی فیلم «وارش» ۹ تا ۱۳ اردیبهشت در استان مازندران برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.