سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

بنیاد رودکی اعلام کرد

رسیتال پیانو «اولاف جان لنری» در تالار رودکی

«اولاف جان لنری» پیانیست ایتالیایی

سینماپرس: «اولاف جان لنری» پیانیست ایتالیایی هفته اول اردیبهشت ماه در تالار رودکی رسیتال پیانو اجرا می‌کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، اولاف جان لنری پیانیست با سابقه ایتالیایی چهارشنبه چهارم و جمعه ششم اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ در تالار رودکی روی صحنه می‌رود .

اولاف جان لنری متولد ایتالیا و فارغ التحصیل از کنسرواتوار ورونا و آکادمی پیانو در ایمولا ، برندۀ مسابقات متعدد بین المللی پیانو از مونزا، توکیو و مونت کارلو است .

وی در فستیوالهای بین المللی و همچنین به صورت رسیتال پیانو در شهرهای مختلف ایتالیا و سایر کشورها از جمله اتریش، فرانسه، آلمان، لهستان، ژاپن، و همین طور در تالار رودکی تهران در اردیبهشت و آذر۱۳۹۷ اجرا داشته است.

لنری در ارکستر های مختلف بزرگ جهان حضور و با رهبران برجستۀ ارکستر مانند لارنس فاستر و لیور شامبادال همکاری داشته است.

قسمتی از رپرتوار لنری پیانیست ستوده‌ی ایتالیایی-سوئدی شامل تمامی ۳۲ سونات بتهوون برای پیانو می باشد و رپرتوار معمول وی تقریباً بدون استثناء دست‌کم یکی از سونات‌های بتهوون را در آغاز دارد.

در این اجرا قطعات؛ رقص مرثیه ها از  مهران روحانی، پرلود و فوگ در دو دیزد از مرتضی شیرکوهی، سونات در فا مینور اپوس ۵۷ (آپاسیوناتا) از بتهون،  لحظات موزیکال در لا بمل ماژور اپوس ۹۴ شماره ۲ و امپرومپتو در لا بمل مینور اپوس ۹۰ شماره ۴ از شوبرت، آرامش تویی و چرخ نخ ریسی از لیست، ملودی در می ماژور اپوس ۳ شماره ۳ و پرلود در سل مینور اپوس ۲۳ شماره ۵ از راخمانینف و  واریاسیون روی تمی از پاگانینی در لا مینور اپوس ۳۵ از برامس نواخته می‌شود.

علاقه مندان جهت تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.