سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

دنیای هالیوود

درگذشت دو بازیگر زن سینمای هالیوود

سینماپرس: سوزان هاریسون بازیگر فیلم سینمایی «بوی خوش موفقیت» و جورجیا انجل بازیگر سریال و برنامه‌های تلویزیونی درگذشتند.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، سوزان هاریسون بازیگر دهه نود میلادی هالیوود در سن ۸۰ و جورجیا انجل هنرپیشه فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی در سن هفتاد سالگی درگذشتند.

سوزان هریسون علاوه بر فیلم سینمایی «بوی خوش موفقیت» که نقش یک مقاله نویس را در آن بازی می‌کرد، در فیلم «منطقه گرگ و میش» و همچنین سریال «آلفرد هیچکاک تقدیم می کند» بازی کرده است.

دو بازیگر زن از دنیای بازیگری هالیود، در گذشتند
هاریسون برای اولین بار فعالیتش را در سال ۱۹۵۶ با فیلم ستاره ثروتمند شروع کرده بود و در پی آن در چندین فیلم سینمایی بازی کرد، اما در نهایت در سال ۱۹۶۳ از بازیگری کنار کشید. او اگرچه عمر هنری کوتاهی داشت، اما یکی از با استعدادترین بازیگران سینما بود که به بهترین شکل ممکن آموزش دیده بود.
دو بازیگر زن از دنیای بازیگری هالیود، در گذشتند
دیگر بازیگر آمریکایی که به تازگی در سن ۷۰ درگذشته، جورجیا آنجل است و از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به فصل شکار و فکر شیرین اشاره کرد.

او همچنین پنج نامزدی جوایز امی را در کارنامه خود دارد. دلیل مرگ وی به دلیل اینکه هیچگاه به دکترها اعتقاد چندانی نداشت، هنوز مشخص نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.