چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴

بازیگر سرشناس مالزیایی

میشل یئو به قسمت جدید «آواتار» پیوست

میشل یئو

سینماپرس: میشل یئو بازیگر سرشناس مالزیایی برای ایفای نقش یک دانشمند به نام کارینا موگو به پروژه ساخت قسمت جدید فیلم «آواتار» به کارگردانی جیمز کامرون پیوست.

به گزارش سینماپرس، میشل یئو بازیگر سرشناس مالزیایی برای ایفای نقش یک دانشمند به نام کارینا موگو به پروژه ساخت قسمت جدید فیلم «آواتار» به کارگردانی جیمز کامرون پیوسته است. جیمز کامرون در پیامی توئیتری گفته است: «میشل یئو در طول دوران کاری خود، شخصیت های خارق العاده و به یاد ماندنی را خلق کرده است. من مشتاقم تا با وی در قسمت جدید فیلم آواتار نیز همکاری کنم و میشل یئو در آواتار نیز خوش خواهد درخشید.»
میشل یئو در فیلم هایی مثل «ببر خیزان، اژدهای پنهان» که توسط آنگ لی کارگردانی شده، بازی کرده و درخشیده است. اخیرا نیز وی در کمدی رمانتیک «آسیایی های خرپول» بازی کرده است.  
نسخه اول «آواتار» به کارگردانی جیمز کامرون در سال ۲۰۰۹ اکران شد و تاکنون پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما بوده است. این فیلم ۲.۷ میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروش کرده است. انتظار می رود جدیدترین نسخه از «آواتار» در سال ۲۰۲۰ اکران شود. مخاطبان و منتقدان سینما منتظرند تا ببیند آیا آواتار موفقیت اولین نسخه خود را تکرار می کند یا خیر.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.