جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

در سینما ساحل اصفهان برگزار می‌شود

رونمایی «چشمه زاون» در «هنر و تجربه»

مستند «چشمه زاون»

سینماپرس: مراسم رونمایی از مستند «چشمه زاون» به کارگردانی زهرا نیازی از فیلم‌های گروه «هنر و تجربه» در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، مراسم رونمایی از مستند «چشمه زاون» به کارگردانی زهرا نیازی از فیلم‌های گروه «هنر و تجربه» در روز شنبه ۷ اردیبهشت در سینما ساحل اصفهان برگزار می‌شود.

«چشمه زاون» مستندی درباره یک مقطع زمانی از زندگی زنده یاد زاون قوکاسیان و تاثیرش بر سینما و فرهنگ شهر اصفهان و سینمای کشوراست.

این مراسم همزمان با سالروز تولد زاون قوکاسیان در شهر زادگاهش برگزار می‌شود. قوکاسیان کارگردان، منتقد و مدرس ایرانی ارمنی الاصل است که به دلیل سرطان ۱ اسفند ۱۳۹۳ در سن ۶۵ سالگی در منزلش در اصفهان درگذشت.

عوامل فیلم «چشمه زاون» عبارتند از کارگردان، پژوهشگر و تدوینگر: زهرا نیازی، تصویربردار: بهروز ملبوس باف و زهرا نیازی، صدابردار: بهروز ملبوس باف، زهرا نیازی، صداگذار: حسن شبانکاره، آهنگساز: کارنگ کرباسی، خواننده: سروش دادیار و تهیه‌کننده: زهرا نیازی.

این برنامه با هدف تمرکززدایی برنامه‌های گروه «هنر و تجربه» از تهران و رونق بیشتر برنامه‌های سینمایی این گروه در دیگر شهرها برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.