جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

غلامرضا آزادی

بازگشت «آرش کمانگیر» به اصفهان

غلامرضا آزادی*

سینماپرس: غلامرضا آزادی با اشاره به اینکه انیمیشن-رئال «آرش کمانگیر» مهر ماه آماده می شود بیان کرد از این به بعد فعالیت های سینمایی خود را در اصفهان دنبال می کنیم.

به گزارش سینماپرس، غلامرضا آزادی کارگردان و تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با مهر درباره پروژه انیمیشن رئال «آرش کمانگیر» گفت: بخش‌های انیمیشن این پروژه باقی مانده است که در اصفهان آن را دنبال می‌کنم. البته بخشی از فیلمبرداری زنده این پروژه باقی مانده است که آن نیز به زود انجام می‌شود.

وی بیان کرد: مدتی است که به اصفهان بازگشته ام و فعالیت‌های سینمایی خود را به همراه فریال بهزاد در این شهر دنبال می‌کنیم، می‌توان گفت دیگر روحیه ای برای کار در تهران نداشتیم. در اصفهان یک استودیو راه اندازی کرده ام و ترجیح می‌دهم کارهای خود را در سکوت و به دور از هیجان به پایان رسانم.

این تهیه کننده سینما توضیح داد: این روزها من و فریال بهزاد ترجیح می‌دهیم فعالیت‌های سینمایی خود را در شهر اصفهان دنبال کنیم. در واقع تهران با حال و هوای ما جور نیست و یک شهر با هیجان کاذب است، در حالی که اصفهان یک شهر پر از آرامش، اصالت و زیبایی است.

وی ادامه داد: ۲ پروژه در دست داریم که البته توسط بخش خصوصی و در اصفهان و یزد ساخته می‌شود.

آزادی در پایان گفت: بخش باقی مانده از«آرش کمانگیر» با همکاری هنرمندان جوان اصفهانی صورت می‌گیرد و فکر می‌کنم این انیمیشن رئال تا مهر ماه انجام می‌شود. تاکید می‌کنم برای این پروژه با دردسر مجوز تولید دریافت کردم و هیچ حمایت دولتی نیز برای تولید آن دریافت نکرده ام.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.