جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

دنیای تئاتر

«هامون» با مدیریت هنری هادی حجازی فر به تماشاخانه های تهران می پیوندد

تماشاخانه هامون

تماشاخانه هامون به زودی با مدیریت هنری هادی حجازی فر، بازیگر سینما و کارگردان تئاتر به جمع تماشاخانه های تهران اضافه خواهد شد. این تماشاخانه پیشتر نامش «باران» بود که به عنوان نخستین تماشاخانه خصوصی تئاتر شناخته می شد.

به گزارش سینماپرس، نمایش «نه نه نه» به نویسندگی و کارگردانی امیرعباس رنجبر با استقبال تماشاگران و هنرمندان اجرای عموم خود را آغاز کرد. تمام عواید فروش این نمایش به کودکان سیل زده کشورمان اهدا می شود.

رضا فیاضی، بهزاد خداویسی، ناصر سهرابی و امیر حسین غفاری به تماشای این کار نشستند. این نمایش هر شب ساعت ۱۸ در تماشاخانه مهرگان اجرا می شود.

*نمایش الیور توئیست یاور نوجوانان کانون اصلاح و تربیت

در پی تشکیل کمپین حمایت از نمایش الیور توئیست به نام «یاور» به کارگردانی اسماعیل فیروزی، کودکان و نوجوانان کانون اصلاح و تربیت در روزهای دوم تا هفتم اردیبهشت نمایش زندگی خود را به نام الیور توئیست روی صحنه خواهند برد.

مریم کاظمی که کمپین یاور به نام او شکل گرفته گفت: کودکان و نوجوانان کانون اصلاح و تربیت کسانی زیرسنقانونی هستند که نااگاهانه مرتکب بزه شدند به همین دلیل در کانون بسر می برند. برخی از این کودکان نیازمند کمک های مادی برای آزادی هستند. این کمپین قصد جمع آوری اعانه ندارد بلکه قصد دارد تا کمک مادی مورد نیاز کودکان دربند را با تکیه بر هنر همین کودکان به دست آورند.  

وی افزود: سفیر این حرکت مریم سعادت است و کودکان هنرمند این نمایش داستان زندگی خود را اجرا میکنند که دراین راه روابط عمومی قوه قضائیه، ریاست کانون اصلاح و تربیت، مدیرعامل و هیئت مدیره کانون اصلاح و تربیت، انجمن هنرهای نمایشی، تالار هنر، اداره کل هنرهای نمایشی،  کمپین ما درد مشترک هستیم، ستاد ملی صبر و هنرمندان به همیاری آمده اند.  

این نمایش ساعت ۱۶ روزهای دوم تا ششم اردیبهشت در تالار هنر به صحنه می رود. بلیت فروشی از ایران  کنسرت است.

*هامون به تماشاخانه های تهران می پیوندد

تماشاخانه هامون به زودی و با مدیریت هنری هادی حجازی فر، بازیگر سینما و کارگردان تئاتر به جمع تماشاخانه های تهران اضافه خواهدشد. این سالن که پیشتر «باران» نام داشت، به عنوان نخستین تماشاخانه خصوصی تئاتر شناخته می شد. پس از واگذاری به تیم جدید و انجام سه ماه فرایند بازسازی کامل با تغییرات گسترده به جمع تماشاخانه های تهران پیوست.

مدیریت هنری این تماشاخانه با حجازی فر، بازیگر سینما و کارگردان تئاتر است که پس از یک دوره نسبتا طولانی دوری از عرصه نمایش، با در اختیار گرفتن این سالن تئاتر به عرصه تئاتر باز می گردد. این تماشاخانه از اواسط اردیبهشت و با دو اجرا ـ یکی به کارگردانی حجازی فر ـ فعالیت رسمی خود را آغاز می کند.  

*استقبال مخاطبان از نمایش «یک ساعت آرامش»

نمایش یک ساعت آرامش به کارگردانی جواد روشن در اجراهای ابتدایی خود با استقبال سه هزار مخاطب روبرو شد. این نمایش با بازی امیرمهدی ژوله، ارسطو خوش رزم، معصومه کریمی، مهدی ذاکرحسینی و الهه شه پرست و ابوذر ساعدی ساعت ۱۹/۴۵ از ۱۹ فروردین در سالن ناظرزاده کرمانی اجرای خود را آغاز کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.