جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱

با همت معاونت صدا

قرارگاه‌های رسانه‌ای رادیو در مناطق سیل‌زده فعالیت خود را آغاز می کنند

سیل زدگان

سینماپرس: مدیر روابط عمومی معاونت صدا از راه اندازی قرارگاه رسانه ای رادیو در مناطق سیل‌زده خبر داد.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، حامد فاتحی مدیر روابط عمومی معاونت صدا با اعلام این خبر گفت: با تدبیر و راهبری معاون محترم صدا، همکاران ما از ساعات اولیه شروع بحران در مناطق سیل زده حضور یافتند، با این حال در راستای تقویت این اقدام، فعالیت قرارگاه رسانه‌ای معاونت صدا در مناطق سیل زده در لرستان آغاز شده است که همکاران تولیدی و فنی رادیو به مدت یک ماه در این مناطق حضور خواهند داشت و به پوشش فعالیت‌های سازمان‌ها و نهادهای خدمات دهنده از جمله دولت، سپاه، ارتش، هلال احمر، بسیج و نیروهای مردمی می‌پردازند که البته در صورت لزوم و بنا به شرایط احتمال تمدید این حضور هم با ابلاغ شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی پیش بینی شده است.

وی افزود: قرارگاه رسانه‌ای معاونت صدا تا یک ماه در مناطق حضور دارد و روند پیشرفت کار که بحث بازسازی و نوسازی راه‌های ارتباطی و مسکن را که از اولویت‌های آن است با سعی در تقویت همدلی و همکاری بین مردم سازمان‌ها و نهادهای خدمات رسان با پوشش فعالیت‌های دولت، ارتش، سپاه، بسیج، نیروهای مردمی و هلال احمر مطالبات آسیب دیدگان در فضایی مناسب، دنبال می‌کند.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا گفت: گزارشگرانی که به منطقه اعزام شدند، علاوه بر شبکه متبوع ارتباط با همه شبکه‌های رادیویی از جمله شبکه رادیو امداد، ایران، جوان، ورزش و سایر شبکه‌ها را در دستور کار دارند و گزارش‌های روزانه ارسال می‌کنند. ضمن اینکه تیم برنامه‌ساز به زودی در منطقه مستقر می‌شود و برنامه‌سازی میدانی انجام خواهد داد.

فاتحی افزود: تعدادی از عزیزان در شهرستان پلدختر لرستان و روستاهای اطراف از جمله روستای معمولان سرکشی می‌کنند و جاهای صعب‌العبور و نقاطی را که مشکلات بیشتری دارند پوشش می‌دهند جمعی از دوستان، به همراه یکی از گزارشگران عازم خوزستان هستند که قرار است به زودی مستقر شوند.

وی با بیان اینکه گروه‌های برنامه ساز در استان‌های سیل‌زده از جمله سه استان لرستان، خوزستان و گلستان حضور خواهند داشت، تصریح کرد: مباحث مربوط به سیل زده‌ها پیگیری و به گوش مسئولان خواهد رسید.

فاتحی ادامه داد: با همت اداره کل فنی معاونت صدا ما با تجهیزات کامل فنی در سه بستر، ارسال امواج را خواهیم داشت و پیش‌بینی این مهم صورت گرفته است که در بدترین شرایط با کمک ماهواره بتوانیم ارتباط خود را با تهران و سایر شبکه‌های رادیویی حفظ کنیم و این مجموعه که با همکاری هلال احمر در مناطق حضور دارد کار خود را دنبال می‌کند تا بتواند بازتاب مناسب و میدانی از دشواری‌ها و شرایط هموطنانمان ارائه دهد.

امید است با همت مسئولان و همدلی ایجاد شده شاهد وضعیت مردم و عادی شدن شرایط باشیم.

فاتحی در پایان عنوان کرد: ارسال کمک‌های همکارانمان در معاونت صدا همزمان با اعزام برنامه سازان به سازمان هلال احمر تحویل شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.