یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

رئیس کمیسیون مجلس از تاثیرگذاری جشنواره فجر گفت

برپایی کارگاه دشمن شناسی جشنواره جهانی فیلم فجر!!

حجت‌الاسلام احمد مازنی در اولین روز سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: رئیس کمیسیون مجلس: اقدامات جریان‌های منحرف در جهت ممانعت از حضور مهمانان خارجی جشنواره جهانی فیلم فجر در ایران نشانگر اهمیت و تاثیرگذاری این جشنواره است!

به گزارش سینماپرس، احمد مازنی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اقدامات جریان‌های منحرف در جهت ممانعت از حضور مهمانان خارجی جشنواره جهانی فیلم فجر در ایران نشانگر اهمیت و تاثیرگذاری این جشنواره است!
ملانصرالدین:خدا حفظ کند رییس کمیسیون فرهنگی مجلس را، چون تا کنون فکر می کردیم مشکل تحریم، نیامدن مهمان ها به جشنواره و اجازه ندادن اکران فیلم های خوب خارجی در ایران، به خاطر تقابل آمریکا و کشورهای اروپایی با ملت و دولت ایران است!
واقعا نمی دانستیم که جشنواره جهانی فیلم فجر این قدر در جهان مهم و تاثیر گذار باشد که جریان‌های منحرف وارد گود شده و نگذارند مهمان ها در این رویداد مهم و جهانگیر حضور پیدا کنند!
پیشنهاد می شود دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر که خودش از اشخاص بسیار مهم و تاثیر گذار در سینمای جهان، به خصوص هالیوود است! حالا که برای هر نورسیده ای کارگاه برپا کرده، کارگاهی نیز برای رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بر پا کند تا اهالی سینما، منتقدان و علاقه‌مندان به هنر هفتم با دشمنان قسم خورده جشنواره فیلم جهانی فجر و ترفندهای آنها بیشتر آشنا شوند!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.