دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

از سوی معاون امور فرهنگی

انتصاب اعضای هیئت تجدید نظر تخلفات نمایشگاه کتاب تهران

 آماده سازی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

سینماپرس: با حکم رئیس سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران «اعضای هیئت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات ناشران، کمیته‌ها و کارکنان سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب شدند.

به گزارش  سینماپرس، بر اساس احکام صادره از سوی محسن جوادی معاون امور فرهنگی و رئیس سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نادر قدیانی، حامد سهرابی، احمد کمالی‌نژاد، محمدکاظم شمس، هومان حسن‌پور و علیرضا سبحانی‌نسب به عنوان «اعضای هیئت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات ناشران، کمیته‌ها و کارکنان سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب شدند.

در متن احکام هر یک از اعضا آمده است:

«نظر به سوابق و تجربه ارزشمند فرهنگی و صنفی جنابعالی، به منظور رسیدگی به اعتراضات آرای صادره در هیات بدوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به موجب این ابلاغ، به عنوان «عضو هیات تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات ناشران، کمیته‌ها و کارکنان سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن سرلوحه قرار دادن قوانین و آیین‌نامه‌های مربوطه و با تلاش همه جانبه با قاطعیت و رعایت عدالت و انصاف در رسیدگی به پرونده‌های ارجاعی کوشا باشید.»

پیش از این نیز در حکمی جداگانه نیکنام حسینی‌پور به عنوان «رئیس هیات تجدید نظر رسیدگی به تخلفات ناشران، کمیته‌ها و کارکنان سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب شده بود.

گفتنی است سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.