سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

شبکه چهار سیما نمایش می دهد:

«کتاب ۴ پلاس» ویژه برنامه ای برای نمایشگاه کتاب

برنامه «کتاب ۴ پلاس»

سینماپرس: شبکه چهار سیما با برنامه «کتاب۴» در ایام برگزاری سی و دومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، رخدادهای این رویداد فرهنگی را پوشش می دهد.

به گزارش سینماپرس، سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود و شبکه چهار سیما با ویژه برنامه «کتاب ۴ پلاس» به تهیه کنندگی حسین پورصلعی نایینی رویدادهای این نمایشگاه را به تصویر می کشد.

به گفته پورصلعی، برنامه «کتاب ۴ پلاس» به صورت مستقیم از محل برپایی نمایشگاه کتاب در مصلی تهران، روزانه در چهار نوبت پخش روی آنتن می رود. که سه آیتم به صورت زنده و آیتم چهارم در قالب مستندگونه به صورت تولیدی پخش می شود.

پورصلعی درخصوص انتخاب نام برنامه گفت: «کتاب ۴» یکی از برنامه های قدیمی و خوش سابقه شبکه ۴ در حوزه کتاب است که قدمتی حدود ۲۰ ساله دارد، و اکنون نیز به صورت هفتگی و ثابت از شبکه چهار سیما پخش می شود، به همین منظور نام «کتاب ۴ پلاس» را به بخش نمایشگاهی کتاب ۴ اختصاص دادیم.

پورصلعی افزود: اجرای برنامه را جعفر فریدزاده، عصمت همتی و شاهین شرافتی به صورت مشترک بر عهده دارند و روزانه در سه نوبت پخش زنده با مسئولان برگزاری نمایشگاه، نویسندگان، ناشران، نوقلم ها و مهمانان خارجی حاضر در نمایشگاه کتاب گفتگو می کنند.

تهیه کننده «کتاب ۴ پلاس» در ادامه به قسمت تولیدی برنامه اشاره کرد و گفت: این بخش در قالب مستندگونه تولید می شود و رخدادهای روزانه نمایشگاه کتاب و حواشی نمایشگاه را در مدت زمان ۱۵ دقیقه به تصویر می کشد.

پورصلعی در خصوص زمان پخش برنامه گفت: «کتاب ۴ پلاس» از روز ۴ اردیبهشت ماه و همزمان با پرپایی نمایشگاه پخش آن شروع و تا پایان این رویداد فرهنگی در مجموع با ۴۴ آیتم همراه مخاطبان شبکه دانایی و خرورزی می شویم. برنامه هر روز در ساعت های ۱۲، ۱۴:۴۵ و ۱۷ به صورت زنده و ساعت ۲۳ به صورت تولیدی پخش می شود. شایان ذکر است در اولین قسمت برنامه که روز چهارشنبه است، آیتم شبانه ساعت ۲۰:۳۰ تقدیم مخاطبان خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.