یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹

حراج ۲ میلیون دلاری لباس های «دارت ویدر»

جنگ ستارگان

سینماپرس: مردی که ظاهر خود را شبیه شخصیت «دارت ویدر» در فیلم سینمایی «جنگ ستارگان» کرده بود، لباس و برخی وسایل این شخصیت را که توسط تیم طراح فیلم در سال ۱۹۷۹ درست شده بود، در یک حراجی که در ماه آینده برگزار خواهد شد به فروش خواهد گذاشت.

به گزارش سینماپرس، مردی که ظاهر خود را شبیه شخصیت «دارت ویدر» در فیلم سینمایی «جنگ ستارگان» کرده بود و در مراسم پیش نمایش این فیلم و در جمع طرفداران آن ظاهر شده بود، لباس و برخی وسایل این شخصیت را که توسط تیم طراح فیلم در سال ۱۹۷۹ درست شده بود، در یک حراجی که در ماه آینده برگزار خواهد شد به فروش خواهد گذاشت.
مسوولان حراجی اعلام کرده اند حدود ۱۷ قطعه از وسایل شخصیت دارت ویدر به فروش خواهد رفت. انتظار می رود مبلغی بین ۱ تا ۲ میلیون دلار در نتیجه این حراجی کسب شود. لباس شخصیت دارت ویدر در سال ۱۹۷۹، در لندن و توسط طراح لباس فیلم «جنگ ستارگان» جان مولو طراحی شده است. اجزای تشکیل دهنده لباس و وسایل دارت ویدر از چرم، پشم، ابریشم، فایبرگلاس و دیگر مواد بوده است.
به گفته عوامل فیلم «جنگ ستارگان»، پوشیدن لباس شخصیت دارت ویدر بسیار سخت بوده است علاوه بر تحمل گرمای فراوان در داخل آن، پوشیدن این لباس چیزی حدود ۲۵ دقیقه طول می‌کشیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.