دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸

مریم نوابی‌نژاد:

تولید «هزارداستان» رمضانی/ سوژه‌های اخیر «ماه عسل» را نمی‌پسندیدم

برنامه «هزار داستان»

سینماپرس: کارگردان مجموعه «هزار داستان» از ضبط سری جدید این برنامه برای پخش از شبکه نسیم خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مریم نوابی‌نژاد کارگردان برنامه «هزار داستان» در گفتگو با مهر درباره این مجموعه که امسال هم طبق سال‌های قبل در ایام ماه رمضان روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، گفت: ضبط «هزار داستان» از جمعه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و ما برای ۳۰ شب از ابتدای ماه رمضان با مردم خواهیم بود.

وی درباره ادامه برنامه بعد از ماه رمضان عنوان کرد: ما همیشه گفته‌ایم که برنامه می‌تواند برای مناسبت‌های مختلف درطول سال پخش شود اما فعلاً برای ۳۰ قسمت برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در هر قسمت یکی از چهره‌ها میزبان مهمانان برنامه قرار می‌گیرد.

نوابی‌نژاد اضافه کرد: برنامه ساعتی قبل از افطار آغاز می‌شود و می‌توان گفت داستان‌های جذابی برای مخاطب داریم. داستان‌های «هزار داستان» به تکرار نمی‌رسد چراکه ما آدم‌هایی را دعوت می‌کنیم که یا نوع بیان شان یا نوع زندگیشان ویژه است.

وی درباره اینکه امسال «ماه عسل» پخش نمی‌شود و این اتفاق می‌تواند باعث پربیننده‌تر شدن برنامه شود یا خیر گفت: پخش «ماه عسل» تاثیری روی برنامه ما نداشت چون ما سوژه‌های خود را داشتیم و از طرفی پرداخت داستان خیلیمهم‌تر است از اینکه فقط صرفاً یک سوژه را دعوت کنیم.

کارگردان «هزار داستان» یادآور شد: البته من سوژه‌های چند سال آخر ماه عسل را قبول نداشتم، اینکه به طور مثال بزرگ‌ترها را برای آشتی کردن یا پادرمیانی بیاورید یک موضوع است و نه سوژه.

وی که پیش از این در برنامه «ماه عسل» همکاری داشته است، گفت: سوژه‌های «ماه عسل» تا سال ۹۴ در راستای رویکرد برنامه بود و در چند سال اخیر بیشتر تک داستان‌هایی مثل خواهران منصوریان بود که توانست ماه عسل را نجات دهد.

نوابی‌نژاد در پایان درباره «هزار داستان» نیز گفت: داستان‌های جذابی داریم به شرطی که کنداکتور سر وقت داشته باشیم و خدا را شکر در این یکی دو سال به ما اعتماد شد و زمان پخش مناسبی داشتیم پیش از این تنها ایراد برنامه ما کنداکتور معلق آن بود و اینکه اینقدر پول نداشتیم که در فضای مجازی تبلیغات کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.