سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

حجت الاسلام سالک:

تایید خبر احضار وزیر ارشاد و دبیر جشنواره جهانی فجر به مجلس

رضا میرکریمی در نشست رسانه‌ای سی‌و‌چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خبر باشگاه خبرنگاران جوان درباره احضار وزیر ارشاد و دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر به مجلس را تایید کرد.

به گزارش سینماپرس، حجت الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن تایید خبر احضار وزیر ارشاد و دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر به مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته قبل از تعطیلی مجلس شورای اسلامی  در کمیسیون فرهنگی حضور داشتند و در این جلسه مطرح شد که باید درباره جشنواره، فیلم‌ها و مسائل دیگر صحبت شود. من در آن جا از وزیر و کمیسیون فرهنگی درخواست کردم که ما در این باره حرف داریم و باید توضیحاتی ارائه شود.

وی اظهار کرد: در این جلسه بیان شد که باید پیرامون اتفاقات جشنواره پاسخ داده شود و قرار شده است به زودی جلسه ویژه‌ای برگزار شود و درباره این موضوع در کمیسیون فرهنگی مجلس بحث و تبادل نظر شود.

حجت الاسلام سالک با اشاره به اینکه دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر هم در این جلسه حضور خواهند داشت، تصریح کرد: وقتی قرار است وزیر درباره این جشنواره توضیحاتی ارائه دهد، حتما همه کارشناس‌های خودش و دبیر جشنواره را به همراه خود می‌آورد.

گفتنی است پیش از این حجت الاسلام احمد مازنی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از احضار وزیر ارشاد و دبیر سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر خبر داده بود و این موضوع واکنش‌هایی را از سوی رضا میرکریمی و حسین انتظامی به همراه داشت. در پی این واکنش ها، مازنی با انتشار نامه‌ای اظهارات خود را تکذیب کرد!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.