چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰

محمدرضا گلزار به آمریکا رفت

حضور مجدد مجری برنامه قمار رسانه ملی در آمریکا+عکس

محمدرضا گلزار در نشست رسانه ای فیلم سینمایی «سلام بمبئی»

سینماپرس: محمدرضا گلزار مجری برنامه تلویزیونی "برنده باش" به آمریکا رفت.

به گزارش سینماپرس، مدتی قبل برنامه تلویزیونی "برنده باش" بنا به ویژگی قمارگونه آن متوقف شد. بعضی به دنبال این بودند که متوجه شوند محمدرضا گلزار، مجری این برنامه الان در کجا حضور دارد. حمیدرضا صدر، نویسنده و منتقد سینما و مفسر فوتبال، با انتشاری پستی در فضای مجازی از حضور محمدرضا گلزار، بازیگر و مجری تلویزیون در آمریکا و ملاقاتشان خبر داد.

صدر در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویری نوشت:

ساعتی با رضا گلزار

شنبه صبح همراه دوستان فرصت دیدار با محمدرضا گلزار حین صرف صبحانه مهیا شد. دیدار رفقای قدیمی در غربت طعم دیگری دارد، گذرا ولی ماندنی.

رضا فقط چند روزی را اینجا سپری کرد و بعد از ظهر همان شنبه راهی تهران شد. انرژی فراوانش آمیخته به سادگی ذاتی، چیزی که پشت زرق و برق شهرتش برای خیلی‌ها پنهان مانده، مثل همیشه شیرین بود...

نظرات

  • یکی ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۹:۵۲
    0 0
    منتشر نمی کنید ولی بدونید که شما به هیچ عنوان حق اعتراض به این برنامه رو ندارید. این همه مدت کجا بودید؟ برنامه ای که با دروغ و سیاه بازی 70 قسمت پخش شد هیچ صدایی از شما بلند نشد. به راحتی با این دروغ که برنامه باعث افزایش مطالعه مردم میشه کنار اومدید و هیچ حرفی نزدید. یه بچه خردسال هم اگر دو قسمت این برنامه رو می دید متوجه آبکی و دروغی بودنش می شد ولی تقریبا تمام رسانه ها توی مدت پخش روزه سکوت گرفته بودند. حالا چی شده که دارید افطار می کنید معلوم نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.