شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

حضور در فیلمی اقتباسی

جانی دپ در انتظار بربرها! / جک اسپارو در نقش سرهنگی ستمگر ظاهر می‌شود

فیلم سینمایی «در انتظار بربرها» با بازی جانی دپ

سینماپرس: جانی دپ در فیلمی سینمایی به نام «در انتظار بربرها» در نقش یک استعمارگر ظالم به سینما باز می‌گردد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، جانی دپ در فیلم سینمایی «در انتظار بربرها» به عنوان یک سرهنگ ستمگر و شیطانی، در مقابل مارک رایلنس بازیگر برنده اسکار بهترین نقش مکمل مرد بازی خواهد کرد.

این فیلم از رمانی به همین نام به نویسندگی جان مکسوِل کوتسی اقتباس شده است. گفتنی است که جان مکسوِل تجربه دریافت جایزه نوبل را در کارنامه خود دارد.

این فیلم در حالی توسط سیرو گرا نامزد یک دوره اسکار برای فیلم «آغوش ابلیس» کارگردانی خواهد شد که گفته می‌شود تصویربرداری آن در اروپا و آفریقای شمالی انجام شده؛ اما هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این فیلم اعلام نشده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که داستان شگفت انگیزی از جنگ بین ظالم و مظلوم خواهد بود و درگیری با مشکلات استعمارگری و امپراتوری‌ها را روایت می‌کند که مضمون اصلی رمان کوتسی است.

جانی دپ کمی از دنیای سینمایی فیلم‌های پرفروش فاصله گرفته و به فیلم‌های مستقل روی آورده است. او که سابقه ایفای نقش در شخصیت محبوب جک اسپارو در فیلم سینمایی دزدان دریایی کارائیب را داشته، عموماً برای بازی در نقش‌های چالشی شناخته می‌شود و با فیلم «در انتظار بربرها» دوباره می خواهد این چالش را تجربه کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.