شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵

نیمه دوم سال آینده

هرمزگان میزبان سومین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیون می شود

سومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی ایران

سینماپرس: نزدیک به ۸۰۰ نفر از هنرمندان و برنامه‌سازان رسانه ملی در سومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی ایران در هرمزگان حضور می‎یابند.

به گزارش سینماپرس، هرمزگان میزبان سومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی ایران خواهد بود. استاندار هرمزگان گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که میان سازمان صداوسیما و استانداری هرمزگان امضا شد این جشنواره نیمه دوم سال آینده در هرمزگان برگزار خواهد شد.

فریدون همتی افزود: برگزاری این جشنواره فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان و توسعه ترویج گردشگری است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر ضرورت تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب برای برگزاری این جشنواره در رسانه‌ها افزود: برگزاری سومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی در هرمزگان سبب توسعه نشاط اجتماعی می‌شود.

رئیس مرکز سیمای استان‌های سازمان صداوسیما نیز گفت: جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی ایران با هدف کمک به رشد و بالندگی پویانمایی در کشور، ایجاد رقابت سازنده بین هنرمندان، دیده شدن آثار فاخر در سطح ملی و هم افزایی ظرفیت‌های متعدد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره علاوه بر مراکز صداوسیماهای استانی همه بخش‌های خصوصی نیز می‌توانند شرکت کنند و این امر موجب شناسایی و معرفی نیروهای بااستعداد، حرفه‌ای و تحصیل‌کرده کشور در حوزه پویانمایی و توسعه این صنعت خواهد شد.

دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیون هم‌زمان با هفته فرهنگی و هنری استان کرمانشاه در اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود که نزدیک به ۸۰۰ نفر از هنرمندان و برنامه‌سازان رسانه ملی در آن حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.