یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

یکشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه

«خط باریک قرمز» در دانشگاه روانپزشکی نقد و بررسی می شود

فیلم «خط باریک قرمز»

سینماپرس: نقد و بررسی فیلم «خط باریک قرمز» با حضور دانشجویان و اساتید روانشناسی در دانشگاه روانشناسی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، فیلم «خط باریک قرمز» به کارگردانی فرزاد خوشدست یکشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه در دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران به نمایش در می‌آید و با حضور دانشجویان و کارشناسان، نقد و بررسی می‌شود.

«خط باریک قرمز» که در جشنواره جهانی فیلم فجر اکران و کارگردان فیلم موفق به کسب جایزه نت‌پک (استعداد برتر سینمای آسیا) شد، به تلاش مجرمین کانون اصلاح و تربیت و تلاش آنها برای تغییر می‌پردازد.

در این اکران، رضا پورحسین روانشناس بالینی و قائم مقام سیمای جمهوری اسلامی ایران، فرزاد خوشدست کارگردان و تهیه‌کننده و بازیگر نقش اول فیلم حضور خواهند داشت. «خط باریک قرمز» ساعت ۱۵ در تالار «کوثر» دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران (واقع در مقابل کوی نصر) اکران می‌شود و پس از نمایش فیلم دانشجویان و اساتید روانشناسی درباره این فیلم گفتگو خواهند کرد.

«خط باریک قرمز»، مستند-داستانی ساخته فرزاد خوشدست، چهارمین فیلم بلند مستند کارگردان است که ساخت آن ۳ سال طول کشید.

فیلم، داستان یک گروه مجرم نوجوان در زندان است که با کمک چند مربی نمایش تصمیم می‌گیرند یک نمایش را روی صحنه ببرند تا اگر موفق بود، به این بهانه و برای اجرا یک روز از زندان خارج شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.