یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸

در هشتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه «امید»

انیمیشن «جادوی عشق» برگزیده شد

حوزه هنری در لانگ شات (۴)

سینماپرس: انیمیشن کوتاه «جادوی عشق» از تولیدات حوزه هنری زنجان لوح و تندیس هشتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه و عکس دانشجوی«امید» را به خود اختصاص داد.

به گزارش سینماپرس، انیمیشن کوتاه «جادوی عشق» از تولیدات حوزه هنری زنجان با موضوع آسیب‌های اجتماعی لوح و تندیس هشتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه و عکس دانشجوی «امید» را دریافت کرد.

انیمیشن «جادوی عشق» به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری زنجان با موضوع آسیب‌های اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی جعفر صیادی به تهیه کنندگی حوزه هنری استان زنجان تولید شده است.

انیمیشن جادوی عشق

این انیمیشن با نگاه سمبلیک به جایگاه زن در زندگی مشترک و به سبک استاپ موشن در زمان ۱۰۰ ثانیه در سال ۹۷ تولید شد.

انتخاب رنگ فضا و وسایل صحنه انیمیشن «جادوی عشق» را آزاده اشتری و نورپردازی و تصویربرداری آن را هادی حسنی بر عهده داشت.

شایان ذکر است، صیادی پیش از این انیمیشن کوتاه «بازتاب» با موضوع معضلات اجتماعی و «درون یک چارچوب» را کارگردانی کرده و از دیگر آثار تولید شده در حوزه هنری استان زنجان است که حضور آن را در جشنواره‌های متعدد ملی و بین‌المللی بارها شاهد بوده‌ایم.

جشنواره فیلم و عکس امید با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای برتر در زمینه فیلم کوتاه، فیلم‌نامه و عکس و همچنین استفاده از ظرفیت هنر در بیان آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر به مدت ۳ روز برگزار شد.

گفتنی است، هشتمین دوره جشنواره سراسری فیلم کوتاه و عکس دانشجویان کشور با معرفی نفرات برتر شامگاه چهارشنبه در دانشگاه شیراز به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.