سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

در بهار و تابستان ۱۳۹۸؛

کارگاه‌های تخصصی و آموزشی در چهار رشته هنری برپا می شود

کارگاه‌های تخصصی و آموزشی مؤسسه «افرامانا» در چهار رشته هنری

سینماپرس: نخستین دوره‌ کارگاه‌های تخصصی و آموزشی مؤسسه «افرامانا» در چهار رشته هنری در بهار و تابستان ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، در نخستین دوره کارگاه‌های تخصصی و آموزشی مؤسسه «افرامانا» که از خردادماه ۱۳۹۸ در چهار رشته سینما، تئاتر، ادبیات داستانی و عکاسی برگزار می‌شود، هفت مدرس تئاتر، هفت عنوان کارگاه تخصصی آموزشی را به ترتیب با عناوین اصول داستان نویسی، طراحی خلق شخصیت درام، کارگردانی تئاتر به شیوه کالبدشکافی، پیش از بازی، کالبدشکافی شخصیت‌های دراماتیک در بازیگری، فیلمنامه نویسی از ایده تا پایان نگارش فیلمنامه بلند سینمایی و عکاسی از زندگی روزمره تدریس می‌کنند.

در این کارگاه‌های تخصصی، امیرحسن چهلتن (اصول داستان نویسی)، محمد چرم‌شیر (طراحی خلق شخصیت درام)، آرش دادگر (کارگردانی تئاتر به شیوه کالبدشکافی)، علیرضا آرا (پیش از بازی)، بهزاد صدیقی (کالبدشکافی شخصیت‌هایدراماتیک در بازیگری)،  علی اصغری (فیلمنامه‌نویسی از ایده تا پایان نگارش فیلمنامه بلند سینمایی) و بهنام صدیقی (عکاسی از زندگی روزمره) را به هنرجویان آموزش می‌دهند.

نخستین دوره کارگاه‌های تخصصی و آموزشی سینما، تئاتر، ادبیات داستانی و عکاسی از نیمه دوم خردادماه ۱۳۹۸ توسط مؤسسه فرهنگی هنری «افرامانا» برگزار می‌شود. لازم به یادآوری است هنرجویانی که در بیش از یک کارگاه ثبت نام کنند از ۲۰ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.

علاقه مندان برای شرکت و ثبت نام در نخستین دوره کارگاه‌های تخصصی و آموزشی این مؤسسه می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۹۳۵۹۵۵۹۴۱۱ و ۰۹۱۹۶۰۶۶۲۸۷۷ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.