چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

چادویک بوزمن؛

ستاره «پلنگ سیاه» سامورایی می‌شود

چادویک بوزمن

سینماپرس: چادویک بوزمن ستاره فیلم سینمایی «پلنگ سیاه» در نقش یک سامورایی به ایفای نقش خواهد پرداخت.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، چادویک بوزمن بازیگر فیلم سینمایی «پلنگ سیاه»، به عنوان تهیه‌کننده و بازیگر در فیلمی سامورایی به نام «یاسوکه» حضور خواهد داشت. داستان این فیلم مربوط به یک جنگجوی آفریقایی در ژاپن در قرن شانزدهم میلادی است.

بوزمن در این فیلم نقش «یاسوکه» را بازی می‌کند که در حقیقت فردی آفریقایی با نامی ژاپنی است و برای فرمانده ارتش ژاپن می‌جنگید. این فیلم داستانی با زمینه تاریخی واقعی از تنها سامورایی شناخته شده در دوره فئودال ژاپن خواهد بود. یاسوکه در جنگی در تاریخ ۱۵۸۰ به اسارت گرفته شد.

بوزمن در رابطه با این فیلم می‌گوید: افسانه یاسوکه یکی از داستان‌های تاریخی است که تا کنون دست نخورده و بکر باقی مانده است. داستان آن درباره تنها فرد غیر آسیایی است که به مقام سامورایی می رسد. این فیلم تنها یک فیلم اکشن نیست و  می توان به آن به چشم یک اتفاق فرهنگی نگاه کرد.

گفتنی است چادویک بوزمن به عنوان نقش اصلی در فیلم پرفروش «پلنگ سیاه» و همچنین در فیلم‌های دیگری همچون «۴۲»، «برخیز» و «مارشال» به ایفای نقش پرداخته است. فیلم بعدی او نیز به نام «۲۱ پل» به کارگردانی دنیل کریگ و تهبه کنندگی برادران روسو خواهد بود که بوزمن در آن نقش یک کارآگاه را بازی می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.