دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

ناهید السادات شریفی؛

تهیه‌کننده «هزار راه نرفته» درباره حواشی این برنامه توضیح داد

هزار راه نرفته

سینماپرس: ناهید السادات شریفی درباره حواشی حضور یک زوج در برنامه چهارشنبه گذشته این برنامه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سینماپرس، ناهید السادات شریفی تهیه کننده برنامه «هزار راه نرفته» با حضور در این قسمت از برنامه، درباره حواشی ایجاد شده پیرامون حضور مهمانان چند شب گذشته، گفت: زوج مهمان برنامه چهارشنبه شب ما برای جدایی از یکدیگر با مراجعه به شعبه دادگاه خانواده، تقاضای طلاق داده بودند که مشاور و دادیار محترم، آن ها را با راهنمایی به سمت ترک فضای مجازی و حفظ حریم ها هدایت کرد و آن ها با قبول این تصمیم دوباره به زندگی خود برگشته بودند.

وی با اشاره به اینکه برنامه ما در ماه های گذشته ضبط شده است، افزود: در آن زمان این زوج به برنامه دعوت شدند و از تجربیات خود در همین زمینه گفتند. این برنامه اتفاقا برای حفظ و صیانت از خانواده تولید شده و دقیقا درباره مضرات فضای مجازی و آسیب های آن به خانواده ها طراحی شده بود.

شریفی تصریح کرد: بعد از گذشت مدتی آن ها بنا به یک تصمیم شخصی و حفظ موازین دوباره به فضای مجازی بازگشتند و این موضوع تصمیم شخصی این زوج بوده است.

تهیه کننده برنامه «هزار راه نرفته» عنوان کرد: تمام کسانی که تصاویر و عکس های گذشته این زوج را منتشر و قصد آسیب رساندن به برنامه و آن‌ها را داشتند، حتما مورد پیگیری قرار خواهند گرفت اما مخاطبان ما بنا به سابقه و نیت برنامه ما همیشه لطف خود را شامل حال ما کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.