دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳

مهدی صمیمی خبر داد:

دشواری تدوین برنامه‌های آموزشی «همین الان یهویی»

«ندا غفاری» مجری برنامه ترکیبی «همین الان یهویی»

سینماپرس: تدوینگر برنامه تلویزیونی آموزش‌محور «همین الان یهویی» بر این باور است که کار تدوین برنامه های آموزش محور دشواری های خاص خود را دارد.

به گزارش سینماپرس، مهدی صمیمی تدوینگر برنامه تلویزیونی «همین الان یهویی» محصول شبکه دو سیما درباره این برنامه گفت: ما آیتم‌های مختلف نمایش، موشن‌گرافی، ارتباط با پلیس فتا و... داریم که باید در ۲۵ دقیقه گنجانده شود و بدیهی است قرار دادن همه این بخش‌ها در این بازه زمانی خیلی سخت است به ویژه که همه آنها از اهمیت آموزشی برخوردارند و نمی‌شود چیزی را حذف کرد.

وی افزود: در حال حاضر ناچاریم همه چیز را خیلی مینی‌مالیستی جلو ببریم که امیدوارم بینندگانی که ماحصل این زحمات را می‌بینند، راضی باشند.

برنامه «همین الان یهویی» با اتکا به شیوه کروماکی گسترده، امکان تماشای تمامی فیزیک عروسک‌ها را برای بیننده فراهم کرده است که صمیمی درباره دشواری تدوین با چنین شرایطی توضیح داد: کار کروماکی به این شکل باعث شده فرآیند تدوین برای ما با چالش بیشتری همراه باشد که البته جذاب‌تر است.

این تدوینگر تلویزیونی در پایان بیان کرد: در این روش، عروسک‌گردان ها لباس کروماکی می‌پوشند تا در تدوین بتوانیم حذف‌شان کنیم و در نتیجه، فقط عروسک‌ها در قاب باقی بمانند و فضایی که در آن حرکت کرده‌اند. عروسک‌ها یا سرپا هستند یا می‌دوند و می‌پرند بنابراین تمام گروه باید هماهنگ باشند تا این بخش از جلوه‌های ویژه درست از آب در بیاید و خوشبختانه چون ما از یک تیم حرفه‌ای برخوردار هستیم در این امر موفق بوده‌ایم.

برنامه تلویزیونی «همین الان یهویی» که هر جمعه ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود، نکات آموزشی درباره پرداخت‌های الکترونیکی را در خود جای داده است. سیدجواد سیدمحسنی تهیه کننده و کارگردان این برنامه است و ندا غفاری اجرای آن را برعهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.