دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

محمدمعین صمدی مطرح کرد؛

«میان شب» اقتباسی از «هزار و یک شب»

محمدمعین صمدی

سینماپرس: محمدمعین صمدی کارگردان عرصه انیمیشن ضمن اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های خود، عنوان کرد که قرار است انیمیشن کوتاه «میان شب» را بر اساس یکی از داستان‌های «هزار و یک شب» بسازد.

به گزارش سینماپرس، محمدمعین صمدی کارگردان عرصه انیمیشن در گفتگو با مهر درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: سال گذشته پروانه ساخت انیمیشن سینمایی «علف؛ ماجراجویان سینما» را دریافت کرده بودیم که در حال حاضر در مرحله تحقیقات و بازنویسی فیلمنامه آن هستیم. «علف؛ ماجراجویان سینما» یک فیلم مستند- انیمیشن است و بر اساس مستندات تاریخی درباره اولین فیلم بلندی که در سال ۱۹۲۴ در ایران با عنوان «علف» تولید شد، ساخته می‌شود و به همین دلیل نیازمند تکمیل اطلاعات است.

وی درباره دیگر فعالیت‌هایش عنوان کرد: این روزها مشغول طراحی یک بازی با عنوان «فیلیپین فیلیپ» به معنای فیلیپ چرخنده هستیم که یک بازی ۲ بعدی ماجراجویانه است.

صمدی با اشاره به ساخت یک انیمیشن دیگری با نام «میان شب» عنوان کرد: قرار است این انیمیشن ۷ دقیقه‌ای را که با تکنیک تلفیقی ساخته می‌شود، حدود سه چهار ماه دیگر کلید بزنیم. موضوع این انیمیشن بر اساس یکی از داستان‌های «هزار و شب» و در واقع یک اقتباس است.

صمدی اظهار کرد: این فیلم کوتاه خط داستانی خاصی ندارد چون یک فیلم تجربی است. همانطور که گفتم ما باید بخشی از زمانمان را صرف تحقیقات تکنیکی و بخشی را صرف تحقیقات محتوایی کنیم به همین دلیل فکر می‌کنم حدود ۴ یا ۵ ماه دیگر وارد پروسه ساخت این انیمیشن شویم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.