دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح؛

شورای سیاست‌گذاری انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس را منصوب کرد

اعضای شورای سیاست‌گذاری انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس

سینماپرس: سیدمحمد یاشار نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح، اعضای شورای سیاست‌گذاری انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس را منصوب کرد. پیش از این اسامی این شورا توسط این نهاد اعلام نمی‌شد.

به گزارش سینماپرس، در حالی که در ادوار گذشته، بنیاد فرهنگی روایت فتح اقدامی در اعلام اسامی شخصیت‌های تأثیرگذار در انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس نمی‌کرد، روابط عمومی این مجموعه اسامی افراد حاضر در شورای سیاستگذاری این انجمن را اعلام کرده است.

طبق اعلام روابط عمومی انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس، سیدمحمد یاشار نادری، رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح طی احکامی جداگانه قادرآشنا، مدیرکل اسبق مرکز هنرهای نمایشی، شهرام کرمی، مدیر کل هنرهای نمایشی، نصرالله قادری، نویسنده، کارگردان و استاد دانشگاه، حسین مسافرآستانه، بازیگر و کارگردان و مدیرعامل اسبق انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس، کوروش زارعی، نویسنده کارگردان و بازیگر و مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، مهرداد رایانی مخصوص، نویسنده کارگردان استاد دانشگاه و مدیر انتشارات مرکز هنرهای نمایشی، محسن سلیمانی فارسانی، نویسنده بازیگر و کارگردان و مدیرعامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس  را به عنوان اعضا شورای سیاست گذاری انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس و جواد تمدنی را به عنوان دبیر این شورا منصوب کرده است.

قرار است هفدهمین جشنواره تئاترمقاومت در سال ۱۳۹۹ برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.