سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

جعفری‌جلوه:

«هزار راه نرفته» تذکر گرفت

محمدرضا جعفری جلوه

سینماپرس: جعفری‌جلوه با اشاره به اینکه «هزار راه نرفته» تذکر گرفته است، گفت: گاهی برخی اتفاقات به گونه‌ای رخ می‌دهد اجتناب‌ناپذیر است و از قسمت‌های بعد این مراقبت‌ها جدی‌تر می‌شود.

به گزارش سینماپرس، هفته گذشته در یکی از قسمت‌های برنامه رمضانی «هزار راه نرفته» یک زوج اینستاگرامی مهمان این برنامه شدند که یک جنجال و حاشیه‌ای را برای صداوسیما ایجاد کرد. نقدهایی که کماکان ادامه دارند مخصوصاً با صحبت‌های تهیه‌کننده این برنامه، واکنش‌ها و نقدها تند و تیزتر هم شد. چون توضیحات او حاشیه‌ها را بیشتر کرد و این‌بار به رسانه‌های دغدغه‌مندی که انتقاداتی به این نوع مهمانی‌های تلویزیونی داشتند و خواستار ضابطه‌مند شدن مهمانان تلویزیونی شدند برچسب رسانه زرد خورد.

محمدرضا جعفری‌جلوه رئیس شبکه دو سیما در گفتگویی کوتاه با تسنیم، تذکر به برنامه «هزار راه نرفته» را تأیید کرد و گفت: حتماً در ادامه راه هم با دقت و مراقبت بیشتری کار دنبال خواهد شد؛ بابت این اتفاقات تذکر دادیم تا با حساسیت بیشتری مهمانان و سوژه‌ها انتخاب شوند. البته نباید این نکته را هم نادیده گرفت که برخی اتفاقات به گونه‌ای رقم می‌خورد که اجتناب‌ناپذیر است. با این حال تلاش می‌شود در موارد مشابه، مواظبت‌ها و مراقبت‌ها بیشتر انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.