چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

سلطه «پایان بازی» به آخر خط رسید؟

«جان ویک ۳» در رقابت با «انتقام جویان»

جان ویک ۳

سینماپرس: فیلم سینمایی اکشن «جان ویک ۳» این هفته به صورت داخلی اکران می‌شود و رقیب سرسختی برای انتقام جویان خواهد بود.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، در حالی که «انتقام جویان: پایان بازی» به فروش جهانی خود ادامه می‌دهد، فیلم جدید کمپانی لاینزگیت با عنوان «جان ویک ۳» به دنبال تاج‌گذاری در گیشه‌های داخلی آمریکاست.

فیلم سینمایی «جان ویک: پارابلوم» سومین قسمت از این مجموعه فیلم سینمایی است که با ۳۷۰۰ سینمایی، فروشی بین ۳۰ تا ۳۵ میلیون دلار را دنبال می‌کند. حتی برخی پیش بینی‌های باکس آفیس نشان می‌دهد این رقم می‌تواند به ۴۰ میلیون دلار نیز افزایش پیدا کند. اگر فروش بلیت‌های این فیلم بیشتر از حد مذکور باشد، این فیلم سینمایی با بازی کیانو ریوز، شانس زیادی برای پایان دادن به سلطه سه هفته‌ای «انتقام جویان» خواهد داشت.

فروش بلیت فیلم انتقام جویان که هفته اول خود را با ۳۵۷ میلیون دلار آغاز کرده و رکورد فروش هفته ابتدایی را به خود اختصاص داده، به طور تقریبی هر هفته حدود ۵۸ درصد کاهش داشته است. اگر این فیلم بتواند همچنان پیروز گیشه باقی بماند، برای چهارمین هفته متوالی پرفروش بودنش را سپری خواهد کرد و پشت سر فیلم «پلنگ سیاه» قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ قسمت اول فیلم سینمایی جان ویک در هفته اول ۱۴ میلیون و جان ویک ۲ نیز ۳۰ میلیون دلار فروش داشته اند. بر طبق پیش بینی‌ها جان ویک بهترین شروع را در این سه گانه خواهد شد. همچنین دو قسمت ابتدایی در مجموعه ۲۶۰ میلیون فروش داشته اند. سومین قسمت نیز در سینمای ۶۵ کشور بین المللی از جمله انگلیس و مکزیک نمایش داده خواهد شد. از دیگر فیلم هایی که در این هفته اکران خواهند شد، می توان به «سفر یک سگ»، «خورشید هم یک ستاره است» و «علاءالدین» اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.