چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

روایتی از دنیای جدید رسانه‌ها و ستاره‌های جدید؛

«اینستاگرامر» مستند زندگی شاخ‌های اینستاگرام منتشر شد

 فیلم مستند «اینستاگرامر»

سینماپرس: مستند «اینستاگرامر» داستان پیدایش و رشد ستاره‌های دنیای اینستاگرام را بررسی میکند.

به گزارش سینماپرس، مستند بلند «اینستاگرامر» ساخته سینا کیان‌پور موضوعی اجتماعی دارد و روایتی از دنیای جدید رسانه‌ها و ستاره‌های جدید است.

در خلاصه این مستند آمده است: «در عصری زندگی می‌کنیم که به واسطه‌ تکنولوژی هرکسی می‌تواند با تلفن همراه خود به شهرت دست پیدا کند. شهرتی که با آنچه از شهرت می‌دانیم کاملاً متفاوت است. شهرتی که مختص دنیای مجازیِ این روزهای ما است. «اینستاگرامر» داستان پیدایش و رشد ستاره‌های دنیای اینستاگرام است. ستاره‌هایی که نمی‌توان دلیلی برای ستاره شدنشان پیدا کرد.»

سینا کیان‌پور کارگردان این مستند متولد سال ۱۳۶۸ در تهران و فارغ‌التحصیل کارشناسی سینما از دانشگاه سوره و کارشناسی‌ارشد عکاسی از دانشگاه تهران است. در کارنامه‌ فیلمسازی او ساخت مستند «برای زمستان آماده شو!» به تهیه‌کنندگی دانشگاه کنراد ولف آلمان هم به چشم می‌خورد.

کیان‌پور در اینستاگرامر سراغ سوژه‌های مختلفی رفته؛ یک سوژه دختری جوان در کنار مادرش است که دست‌پخت‌های روزانه‌اش را به نمایش می‌گذارد و بیشتر از دخترش هم فالوور دارد. اینستاگرامر بعدی یک روحانی و همسرش است که هر دو پیج اینستاگرام دارند، از زندگی خود می‌گویند و حرف‌های منبری خود را در ویدیوهای یک دقیقه ای برای مخاطبان به اشتراک می‌گذارد. سوژه‌های دیگری از جمله یک عکاس و همچنین یک اینستاگرامر که از حضور در اینستاگرام پشیمان است، در این مستند حضور دارند.

علاقه مندان برای تهیه این مستند می‌توانند به سایت‌های فروش فیلم و مستند و سینما مارکت مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.