چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱

نخستین اثر فاطمه محمدی؛

نمایش «فراموشی» در جزیره ساردینیا

فیلم کوتاه «فراموشی»

سینماپرس: فیلم کوتاه «فراموشی» ساخته فاطمه محمدی در لیست آثار عرضه شده در بازار فیلم «Olbia Film Network» قرار گرفت.

به گزارش سینماپرس، فیلم کوتاه «فراموشی» به کارگردانی فاطمه محمدی برای حضور در بخش کتابخانه ویدیویی بازار فیلم کوتاه «Olbia Film Network» در جزیره ساردینیای ایتالیا پذیرفته شد. این فیلم همچنین در لیست اولیه آثار برگزیده برای رقابت در بخش اصلی جشنواره Figari قرار گرفته است.

بازار فیلم «Olbia Film Network» یک رویداد سینمایی است که همزمان با جشنواره فیلم Figari در شهر اولبیا برپا می‌گردد و آثار منتخب برای خریداران بالقوه و متخصصان بازار فیلم در کتابخانه ویدیویی آن به نمایش در می‌آید. جشنواره فیلم Figari که امسال نهمین دوره خود را از سر می‌گذراند رسالت خود را در عرضه و گسترش سینمای مستقل، فیلم‌های کوتاه و معرفی کارگردانان جوان معرفی کرده است. این فستیوال از تاریخ ۱۹ تا ۲۳ جون برگزار خواهد شد.

«فراموشی» که نخستین تجربه کارگردانی فاطمه محمدی به حساب می‌آید روایتی از مشکلات دوران سالخوردگی است. داستان فیلم درباره زنی به نام مهربانو با بازی مریم بوبانی است که تلاش می‌کند در کنار مشکلات زندگی، با آلزایمر همسرش نیز دست و پنجه نرم کند.

مریم بوبانی، محسن قاضی مرادی، مهدی کمیلی، محسن صادقی، آدرینا توشه، مهدی قاهری، محمدرضا شکریان اصل، فائزه اعظمی، حامد ادوای، مهدی اسدی و پوریا خلیلی بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.