جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷

دنیای انیمیشن

ستاره‌های کایپتان مارول و Young Sheldon به انیمیشن «اسکوبی دو» پیوستند

مک‌کنا گریس و ایان آرمیتیج

سینماپرس: مک‌کنا گریس که نقش جوانی کارول دانورز را در کاپیتان آمریکا بازی کرد و ایان آرمیتیج که در سریال Young Sheldon ایفای نقش کرده، در نقش‌های دافن و شاگی جوان به این فیلم ملحق شده‌اند.

انیمیشن Scooby-Doo کمپانی برادران وارنر، دو ستاره جوان به لیست صداپیشگان خود افزوده است. مک‌کنا گریس (Mckenna Grace) که نقش جوانی کارول دانورز را در کاپیتان آمریکا بازی کرد و ایان آرمیتیج (Iain Armitage) که در سریال Young Sheldon ایفای نقش کرده، در نقش‌های دافن و شاگی جوان به این فیلم ملحق شده‌اند. آماندا سیفراید (Amanda Seyfried) و ویل فورت (Will Forte) صداپیشگان بزرگی این شخصیت‌ها هستند.

جینا رودریگز (Gina Rodriguez) صداپیشه شخصیت ولما، زک افرون (Zac Efron) صداپیشه شخصیت فرد و فرانک ولکر (Frank Welker) صداپیشه شخصیت سگ اصلی هستند. تریسی مورگان (Tracy Morgan)، مارک والبرگ (Mark Wahlberg)، کن جونگ (Ken Jeong) و کرسی سلمونز (Kiersey Clemons) نیز دیگر صداپیشگان این فیلم هستند.

تونی سرون (Tony Cervone) کارگردان و کریس کولمباس (Chris Columbus)، چارلز راون (Charles Roven) و الیسون ابیت (Allison Abbate) تهیه‌کنندگان کار هستند.

اسکوب با گروه Mystery Inc ملاقات می‌کند تا به دیگر قهرمانان دنیای حنا-باربرا مانند شاهین آبی، کاپیتان کیومن و دینومات بپوندد تا دنیا را از دست دیک داستاردلی و نقش‌های شیطانی‌اش نجات دهند. گفته شده این‌بار خطر جدی است.

این فیلم مه ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.