شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

جولیا رابرتس؛

بازیگر برنده اسکار تمایلی به دیدن «بازی تاج و تخت» ندارد

جرج کلونی و جولیا رابرتس در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶

سینماپرس: جولیا رابرتس در یک مصاحبه تلویزیونی توضیحاتی در خصوص علت تماشا نکردن سریال «بازی تاج و تخت» ارائه داد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، جولیا رابرتس بازیگر برنده جایزه بهترین بازیگر اسکار و دو جایزه گلدن گلوب در جدیدترین مصاحبه خود در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که تاکنون سریال پر حاشیه «بازی تاج و تخت» را ندیده است و به آن علاقه‌ای ندارد.

جولیا رابرتس که اخیرا در سریال شبکه آمازون به نام «بازگشت به خانه» ایفای نقش کرده بود این موضوع را در گفتگویی با محوریت بازیگران در پاسخ به سوال یکی از هوادارنش بیان کرد.

مجری این برنامه سوال یکی از طرفداران را که در رابطه با پایان سریال بازی «تاج و تخت» و اینکه در نهایت چه کسی روی تخت پادشاهی خواهد نشست پرسید و جولیا رابرتس در پاسخ به صورت طنز گونه پاسخ داد به نظرم باراک اوباما در نهایت پیروز خواهد شد.  

وی همچنین در ادامه گفت: من هیچگاه این سریال را ندیدم دلیل آن هم این است که خشونت بیش از اندازه این سریال برای من غیرقابل تحمل است. علاوه بر این حتی با چشم پوشی از این موضوع، در این سریال از صحنه‌های اروتیک بسیار زیادی استفاده شده که حداقل باعث شده من از این سریال استقبال نکنم.

گفتنی است این سریال که قسمت آخر آن به زودی منتشر می‌شود، با گاف‌ها و حاشیه‌های عجیب و غریبی همراه بود و نتوانست رضایت مخاطبان خود را جلب کند تا جایی که تعداد زیادی از طرفداران تا حدی ناراضی هستند و معتقد هستند فصل آخر این فیلم باید مجددا از نو ساخته شود.

این فیلم همچنین از نگاه سایت راتن تومیتو اگرچه در ابتدا امتیاز بالایی دریافت کرد، اما با نزدیک شدن به قسمت‌های پایانی، امتیازهای این فیلم به شدت سقوط کرد تا جایی که قسمت پنجم آن امتیاز ۴۷ را دریافت کرد تا بدترین امتیاز یک قسمت سریال در بین فصل‌های گذشته رقم بخورد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.