شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

نویسنده‌ای به دنبال واقعیت؛

«بین دو دنیا» روایتی از حاشیه‌نشینان اروپا با بازی ژولیت بینوش

ژولیت بینوش

سینماپرس: بازیگر سرشناس فرانسوی در فیلمی با عنوان «بین دو دنیا» ایفای نقش می‌کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، «بین دو دنیا» فیلمی از امانوئل کارِیر نویسنده-کارگردان فرانسوی است که با بازی ژولیت بینوش ساخته شده است.

در این فیلم که بر مبنای یک رمان پرفروش ساخته شده ژولیت بینوش نقش اصلی را ایفا کرده است.

این فیلم با اقتباس از رمانی نوشته فلورانس اوبنا با بازی بینوش در نقش ماریان وینکلر ساخته شده است. او نویسنده شناخته شده‌ای است که تصمیم می‌گیرد کتابی درباره ناامنی شغلی بنویسد و از تجربیات دست‌اول استفاده کند. برای این کار او به نظافت‌گر بدل می‌شود و کشف می‌کند که زندگی چقدر متزلزل است. او در جامعه نامرئی شده است؛ اما در عین حال با برخی از همراهانش در این بدبختی همراه می‌شود و پیوندهای واقعی برقرار می‌کند. وقتی واقعیت روشن می‌شود باید این دوستی‌ها به بوته آزمون درآیند.

این فیلم توسط عوامل و تهیه‌کنندگان فرانسوی ساخته شده و به تازگی فیلمبرداری آن به اتمام رسیده و قرار است از سوی «مارس فیلمز» در نیمه اول سال ۲۰۲۰ به نمایش درآید.

از «بین دو دنیا» به عنوان فیلمی معاصر یاد شده که مردم فقیر و زندگی در حاشیه جامعه را به تصویر می‌کشد. این فیلم تمی اجتماعی دارد و بازتاب اروپای امروز است.

بازیگر ۵۵ ساله فرانسوی سال ۲۰۱۸ با ۳ فیلم دیده شد که شامل «دیدن»، «زندگی رفیع» و «غیرداستانی» بوده است. او برای سال ۲۰۱۹ نیز در ۲ فیلم بازی کرده است که شامل «فکر می‌کنی من کی هستم» و «حقیقت» است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.