یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

دنیای انیمیشن

کتاب فناوری صنعت انیمیشن کشور به چاپ رسید

کتاب فناوری صنعت انیمیشن کشور

سینماپرس: ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پس از مطالعه و شناسایی فناوری‌های انیمیشن و ترسیم درخت فناوری، کتاب معرفی فناوری‌های صنعت انیمیشن کشور را به چاپ رسانیده است.

به گزارش سینماپرس، ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای فعالیت‌های توسعه‌ای خود در زمینه فناوری‌های پویانمایی کشور، پس از مطالعه و شناسایی فناوری‌های انیمیشن و ترسیم درخت فناوری، کتاب معرفی فناوری‌های صنعت انیمیشن کشور را تهیه و به چاپ رسانیده است.

در این کتاب ضمن ارائه دسته‌بندی فناوری‌های انیمیشن در بخش‌های پیش‌تولید، تولید و پس‌تولید پویانمایی ۳بعدی، ۲بعدی و کات‌اوت، استاپ‌موشن و جلوه‌های ویژه بصری و همچنین نشر و توزیع و اکران، شرکت‌های فعال معرفی شده اند. در بخش معرفی شرکت‌های پویانمایی، علاوه بر ارائه اطلاعات شرکتی، تخصص‌ها و فناوری‌های سخت و نرم آن‌ها معرفی و نمونه‌کار این شرکت‌ها ارائه شده است.

در این راستا، ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز با همکاری دبیرخانه آمارنامه صنعت پویانمایی کشور تکمیل اطلاعات آمارنامه پویانمایی را پیش‌نیاز درج اطلاعات شرکت‌های پویانمایی در کتاب معرفی فناوری‌ها تعیین نمودند.

دانلود کتاب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.