دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

جشنواره ها

نمایش «فراموشی» این بار در اسپانیا

فیلم کوتاه «فراموشی»

سینماپرس: فیلم کوتاه «فراموشی» ساخته فاطمه محمدی برای اکران در جشنواره فیلم‌های فانتزی و وحشت Galacticat در شهر تارگای اسپانیا پذیرفته شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم کوتاه «فراموشی» به کارگردانی فاطمه محمدی در ششمین دوره جشنواره Galacticat اسپانیا نمایش داده خواهد شد.

جشنواره Galacticat رویدادی سالانه است که در شهر تارگا در اسپانیا برگزار می‌شود و تنها فستیوال سینمای فانتزی در منطقه کاتالونیای این کشور به حساب می‌آید. این جشنواره میعادگاهی برای علاقه‌مندان به دنیای فیلم‌های علمی - تخیلی و ترسناک است و به هدف بازیابی ریشه‌های کلاسیک در این گونه آثار به وجود آمده است. شایان ذکر است که هر سال در این فستیوال یک بخش آزاد نیز وجود دارد و امسال فیلم کوتاه «فراموشی» از ایران در این بخش اکران خواهد شد. ششمین دوره جشنواره Galacticat از تاریخ ۵ تا ۸ جون برگزار خواهد شد.

«فراموشی» که نخستین تجربه کارگردانی فاطمه محمدی به حساب می‌آید روایتی از مشکلات دوران سالخوردگی است. داستان فیلم درباره زنی به نام مهربانو با بازی مریم بوبانی است که تلاش می‌کند در کنار مشکلات زندگی، با آلزایمر همسرش نیز دست و پنجه نرم کند.

مریم بوبانی، محسن قاضی مرادی، مهدی کمیلی، محسن صادقی، آدرینا توشه، مهدی قاهری، محمدرضا شکریان اصل، فائزه اعظمی، حامد ادوای، مهدی اسدی و پوریا خلیلی بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.