دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

پاسخ سینماتیکت به ابلاغیه اخیر انجمن صنفی پخش کنندگان؛

محاسبه تعرفه تبلیغات فیلم‌ها براساس گرانی‌ها

سایت سینما تیکت

سینماپرس: یکی از مسئولان سایت سینماتیکت توضیحاتی را در واکنش به ابلاغیه اخیر انجمن صنفی پخش کنندگان ارائه داد.

به گزارش سینماپرس، محسن آزاددل یکی از مسئولان سایت سینماتیکت، درباره ابلاغیه اخیر انجمن صنفی پخش کنندگان مبنی بر عدم درخواست آگهی در این سایت به دلیل افزایش تعرفه تبلیغات به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دو نکته درباره این بیانیه وجود دارد؛ اول آماری که توسط برخی از کانال‌های تلگرامی منتشر شده کذب است، زیرا در سال ۹۷ که سال خوب و پرفروشی برای سینما بود، تنها ۴۰ درصد کل فروش سینما از طریق سایت سینما تیکت انجام شده بود. از این میزان به طور میانگین ۲ درصد به سایت مخصوص فروش بلیت فیلم‌ها باز می‌گشت. این درحالی است که این درصد برای سینماهای پرفروش کمتر از ۲ درصد هم محاسبه می‌شود.

وی ادامه داد: نکته دوم اینکه از سال گذشته یک شرکت نام آشنا در زمینه تبلیغات اینترنتی مسئولیت تعرفه گذاری سینماتیکت را بر عهده گرفته است و آن‌ها بر اساس بررسی کارشناسی برای خیلی از سایت‌ها تعرفه گذاری می‌کنند. از ابتدای امسال هم با توجه به اینکه هزینه‌ سرورهای ما چند برابر شده است، قیمت تعرفه تبلیغاتی در سایت دو برابر شد.

آزاددل اضافه کرد: ما برای بسیاری از فیلم‌های درجه اول که به ما سفارش آگهی داده اند، تخفیف در نظر گرفته ایم و خودشان می‌توانند شهادت دهند. ضمن اینکه به هرحال سایت مخصوص فروش فیلم‌ها با حدود ۵۰ پرسنل در خدمت سینمای ایران است و به نوعی به آن کمک می‌کند.

وی تاکید کرد: وظیفه ما فراهم کردن بستر فروش بلیت سینما برای همه فیلم هاست؛ این اتفاق در حال انجام است و همین حالا نیز ما اجباری برای تبلیغ فیلم‌ها در سایت نداریم؛ خود صاحبان آثار مختار هستند که تصمیم بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.