سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

در کن رونمایی شد؛

سریالی که تحت‌تأثیر ترس مردم از ترامپ ساخته شد

نیکلاس ویندینگ رفن

سینماپرس: نیکلاس ویندینگ رفن گفت سریال تلویزیونی او یک برنامه تلویزیونی نیست و توضیح داد که ترسی که از حضور ترامپ دامن مردم را گرفته بود، موجب شد تا او این فیلم را بسازد.

به گزارش سینماپرس به نقل از آسوشیتدپرس، نیکلاس ویندینگ رفن جدیدترین پروژه‌اش با عنوان «زیادی پیر برایجوانمرگ شدن» را که به‌عنوان یک سریال جدید تلویزیونی از سوی آمازون استودیوز ساخته شده است، رونمایی می‌کند.

در کنفرانس مطبوعاتی این برنامه که در جشنواره فیلم کن برگزار شد، کارگردان جنجالی این سریال گفت نمی‌خواهد این پروژه را یک برنامه تلویزیونی بنامند.

رفن گفت: این یک فیلم است. یک فیلم ۱۳ ساعته. برنامه تلویزیونی نیست. برنامه تلویزیونی چیزی شبیه «شو» و یا چیزهایی است که در شبکه‌های خبری نشان می‌دهند. اما استریمینگ و انتشار آنلاین چیزی مربوط به آینده است.

دو اپیزود از اپیزودهای «زیادی پیر برای جوانمرگ شدن» در جشنواره کن به نمایش درآمد و رفن خودش دو اپیزود چهارم و پنجم را برای نمایش انتخاب کرد زیرا گفت این دو اپیزود قلب این فیلم است.

وقتی از او سوال شد آیا نگرانی‌اش این بوده که نکند موضوع آن لو برود، گفت: مگر گزارش مولر است (اشاره به گزارشتحقیقی مولر درباره انتخابات ریاست جمهوری ترامپ).

این کارگردان در نشست مطبوعاتی فیلمش آشکار کرد که ترامپ به ساخته شدن این فیلم کمک کرد. وی گفت: وقتی به لس‌آنجلس نقل مکان کردم تا برای نمایشی آماده شوم، انتخابات در جریان بود و ترس عجیب مردم (نسبت به انتخاب احتمالی ترامپ) کاملاً حس می‌شد. به عنوان یک خارجی که از کپنهاگ می‌آمدم بسیار تحت تأثیر این مسئله بودم. این در حالی است که کپنهاگ عملاً امن‌ترین و آزادترین شهر در کل کهکشان است. مثل یک آدم فضایی بودم که براینخستین بار در ایالات متحده در سرزمینی عجیب گیر افتاده است.

رفن گفت هر شب به اتاق نویسندگان می‌رفته تا بار دیگر اپیزودهای بعدی را با توجه به آنچه در اخبار می‌دید بنویسد.

وی افزود: ریاست جمهوری ترامپ باعث شده است که «زیادی پیر برای جوانمرگ شدن» به نظر مفهومی آخرالزمانی داشته باشد.

ویندینگ رفن کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده اهل دانمارک است که از سال ۱۹۹۶ تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

مایلز تلر، ویلیام بالدوین، جنا مالون، جان هاکس، کریستینا رادو، آگوستو آگوئیلرا و نل تایگر فری بازیگران این فیلمجنایی دلهره‌آور بوده‌اند.

این سریال از ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ در آمازون ویدئو استریم پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.