سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

توسط حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی

نسخه الکترونیکی ماهنامه «سوره سینما» منتشر شد

ماهنامه سوره سینما

سینماپرس: شماره ۲۶ و ۲۷ ماهنامه «سوره سینما» زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری ویژه فروردین و اردیبهشت ۹۸ به صورت الکترونیکی منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، نسخه الکترونیکی دو شماره ماهنامه «سوره سینما» به سردبیری یزدان عشیری با عکس روی جلد مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب منتشر شد.
در این شماره علاوه بر انتشار اخبار فعالیت‌های سازمان سینمایی و واحدهای تصویری استان‌های حوزه هنری در فروردین و اردیبهشت ۹۸، به موضوعاتی چون: یادداشت اول با موضوع برنامه نقد سینما، گزارشی از مراسم گردهمایی مدیران سینمایی حوزه هنری، نگاهی به فعالیت‌های تصویری استانی سازمان سینمایی حوزه هنری، پرونده‌ای بر مراسم رونمایی و تقریظ رهبری بر کتاب «در کمین گل سرخ»، گزارشی از مراسم رونمایی مستند «مک دونالدز»، گزارش مراسم افتتاحیه سینما «فلسطین» بروجرد، یادداشتی بر درجه بندی سنی فیلم‌ها، گزارش نشست «چالش نظارت در سینمای ایران»، گزارشی از مراسم تودیع و معارفه مدیران مرکز مستند سوره، پرونده‌ای بر برنامه‌ها و مراسم‌های هفته هنر انقلاب در حوزه هنری و ... پرداخته شده است.

مجری طرح این ماهنامه آرش رمضانیان است. فاطمه پزشکی، مریم اکبرلو، مرضیه فرزعلیان، امید عشریه، غفور پورغفور، الناز نعمتی، حامد نیکومرام، محمدعلی حیدری و نرگس ساجد در بخش تحریریه و بهادر زارع و سحر قریب به عنوان عکاس در این ماهنامه همکاری داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.