چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

سعید سعدی خبر داد؛

تولید فصل جدید «بچه مهندس» بعد از پایان ماه رمضان آغاز می شود

سریال «بچه مهندس»

سینماپرس: تهیه کننده سریال «بچه مهندس» از تصویربرداری فصل سوم این سریال بعد از پایان ماه رمضان خبر داد.

به گزارش سینماپرس، «سعید سعدی» تهیه کننده سریال «بچه مهندس»، با اشاره به زمان شروع تولید این سریال به فارس گفت: این سریال در مرحله پیش تولید قرار دارد و تاکنون نگارش ۴۰ درصد از متن‌ها توسط حسن وارسته به پایان رسیده است.  

وی با اشاره به انتخاب بازیگران این سریال و بالاخص نقش جواد جوادی در جوانی نیز بیان داشت: گزینه‌هایی برای بازیگران فصل جدید داریم اما هنوز هیچکدام قطعی نشده‌اند.

این تهیه کننده درباره زمان آغاز تولید این سریال نیز گفت: اگر برنامه‌ریزی‌ها طبق روال پیش رود، به امید خدا به محض پایان ماه رمضان وارد مرحله تولید خواهیم شد.  

این تهیه کننده ضمن بیان اینکه برای لوکیشن‌های فصل سوم «بچه مهندس» نیازی به بازسازی فضا نداشتیم، ‌گفت: به این دلیل که قصه فصل جدید در زمان حال و دهه ۹۰ رخ می‌دهد نیازی به بازسازی فضا نداشتیم و غیر از فلش بک‌ها لوکیشن خانه خورشید را هم در این فصل نمی‌بینید.  

به گزارش فارس، در فصل یک و دو این سریال بازیگران مشترکی حضور داشتند که بنا به فاصله زمانی بین این دو فصل، گریم شده بودند. اما برای فصل سه «بچه مهندس» همه بازیگران جدید هستند و هیچ بازیگر مشترکی با فصل‌های قبلی در این فصل حضور ندارد.  

داستان سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود.

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز دو حضور دارند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به کار پیوسته‌اند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسدااللهی، فرج الله گلسفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد را بازی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.