دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

از سوی معاون قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد؛

شبکه قرآن سیما برای پوشش رسانه‌ای نمایشگاه قرآن کریم تقدیر شد

حجت الاسلام والمسلمین محسن عرفاتی سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما

سینماپرس: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوحی از پوشش مطلوب نمایشگاه قرآن کریم از سوی شبکه قرآن سیما و رسانه ملی قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش سینماپرس، عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه قرآن با اهدای لوحی به محسن عرفاتی سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما، از همکاری‌های مؤثر و شایسته وی و همکاران این شبکه در برگزاری و پوشش رسانه‌ای بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم قدردانی و تشکر کرد.

فقهی زاده در این لوح تقدیر آورده است: اکنون که در پرتو نیات خالصانه جنابعالی و همکاران محترمتان در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، همکاری‌های مؤثر و شایسته ای در برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم داشته اید، به پاس قدردانی از همراهی‌های بی چشمداشت شما، این لوح سپاس تقدیم حضورتان می‌شود.

همچنین معاون قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه زنده تلویزیونی که ویژه پوشش این نمایشگاه روی آنتن تلویزیون رفت از همراهی شبکه قرآن و معارف سیما و رسانه ملی در طول برگزاری این دوره از نمایشگاه نسبت به سال قبل تشکر ویژه کرد و گفت: امسال شبکه قرآن سیما بیش از سال گذشته ما را همراهی کرد و حضور نمایشگاه بینالمللی قرآن کریم در شبکه‌های مختلف بیش از پیش قابل احساس و مشاهده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.